bulgarian-football.com | bgclubs.eu | GOAL.bg | Левски София | ДЮШ Левски | bfl-team.com | pi4e.com | Dropbox | eRepublik
* Влез   * Регистрация



Последно посещение:
Дата и час: 19 Юни 2025 01:30




Напиши нова тема Темата е заключена, не можете да променяте мнения.     [ 15 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Гран при на Испания 2009 (Каталуния) 10.05.2009 г. 15:00 ч.
МнениеПубликувано на: 28 Апр 2009 16:27 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
Изображение
Писта: "Каталуния"
Дължина: 4,655 км
Обиколки: 66
Дистанция: 307,104 км
Завои: 13 (5 леви, 8 десни)
Победител през 2008: Кими Райконен (Ферари)
Рекорд: 1:20,584-Фелипе Маса от 2008 г.


Последна промяна tedo на 05 Май 2009 11:25, променена общо 2 пъти

Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 28 Апр 2009 20:30 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
Бързото разпрозстранение на смъртоносния свински грип по целия свят може да засегне и Формула 1. Следващата седмица предстои състезанието в Испания, на пистата "Каталуния". Съоръжението е само на половин час от центъра на Барселона. Експертите смятат, че от цяла Европа, районът на "Каталуния" има най-много подозрения за заразени със свински грип. В понеделник, Световната здравна организация (СЗО), повиши нивото на опасност от пандемия до 4-та степен по шестобалната скала. Предполага се, че вирусът вече е взел над 150 жертви в Мексико.

Очаква се с вдигането на нивото на тревога от страна на СЗО, да последват и редица забрани ограничаващи пътуванията извън граница. Асистентът в СЗО, генерал Кейджи Фукуда обаче смята, че тези ограничения не биха помогнали много за ограничението на опасния вирус, тъй като той вече е в редица държави.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 29 Апр 2009 15:19 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
Отборът на Макларън-Мерцедес във Формула 1 получи условно наказание от дисквалификация за три състезания, заради "лъжливия скандал", след заседанието на Световния съвет на ФИА в Париж днес. Наказанието ще влезе в сила през следващите 12 месеца, ако се намерят нови доказателства по скандала или тимът отново наруши точка 151c от спортния кодекс на ФИА. Отборът беше признат днес за виновен и по петте му отправени обвинения. ФИА обявиха, че наказанието не е толкова сурово, защото от Макларън са се признали за виновни и са осъзнали грешките си, а освен това вече са променили и "културата" на тима.

"След като изслуша адресираното до съвета, открито и честно изказване на шефа на Макларън Мартин Уитмарш, се взе решение наказанието да е условно", обясниха от ФИА.

Както е известно, представители на Макларън-Мерцедес бяха привикани на разпит относно "лъжливият скандал" във Формула 1. Тимът беше хванат в лъжа след финала на Гран при на Австралия, когато световният шампион Люис Хамилтън и бившият вече спортен директор Дейвид Раян излъгаха съдиите, че пилотът не е пуснал нарочно Ярно Трули (Тойота) по време на колата за сигурност преди финала на надпреварата.

Както е известно, Макларън излъгаха съдиите на ФИА и в Малайзия, а Хамилтън беше дисквалифициран от служебното си трето място в Австралия.

Макларън бяха хванати в лъжа, след като ФИА публикува аудио записи от радио разговорите между Хамилтън и Макларън.

Днес на заседанието в Париж, босът на тима Мартин Уитмарш отиде сам без адвокати. Този ход на Макларън показа, че тимът ще приеме всякакво наказание от страна на ФИА. Уитмарш вече изпрати писмо до президента Макс Мозли, в което поднесе своите извинения по аферата.

През 2007 година, заради шпионския скандал с Ферари, британците бяха глобени с рекордната сума от 100 милиона долара


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 30 Апр 2009 20:16 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
Говорителят на Гран при на Испания отговори на слуховете за отлагане на състезанието край Барселона. Според министъра на здравеопазването на Германия Ула Шмит е рисковано за здравето на десетки хиляди души, които могат да влезнат в контакт на трибуните със стотици предполагаемо заразени от смъртоносния свински грип.

"От позицията си на министър Ула Шмит не трябва безразборно да всява паника в хората. Все още няма сведения за отлагане на Гран при на Испания", увери говорителят на състезанието.

Пистата "Каталуния" се намира само на половин час от центъра на Барселона. Експертите смятат, че от цяла Европа районът на "Каталуния" има най-много подозрения за заразени със свински грип. В понеделник Световната здравна организация (СЗО) повиши нивото на опасност от пандемия до 4-та степен по шестобалната скала. Предполага се, че вирусът вече е взел около 177 жертви в Мексико.

Състезанието от сериите A1GP, което трябваше да се проведе следващия месец в Мексико, вече бе отложено.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 05 Май 2009 11:26 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
Организаторите на Гран при на Испания ще отдадат чест на световния шампион Люис Хамилтън този уикенд. Церемонията е традиционна за пистата "Каталуния" край Барселона, където световните шампиони биват увековечавани на Алеята на шампионите.

Организаторите обаче все още не са получили отговор от Макларън-Мерцедес, кога ще бъде разрешено на 24-годишния Хамилтън да се включи в награждаването. По първоначални планове церемонията трябва да се състои след края на двете свободни тренировки в петък.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 05 Май 2009 11:28 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
Босът на БМВ-Заубер д-р Марио Тайсен призна, че от тима все още не са взели крайно решение, дали да използват новия двоен заден дифузьор за Гран при на Испания. Аеродинамичният елемент е готов, но от компютърните симулации проведени от инженерите на тима, не е станало ясно дали ще помогне за по-добро представяне на отбора в толкова ранен стадии на развитие.

Тайсен допълни, че инженерите в Мюнхен и в Хинвил работят с пълна пара по новия аеродинамичен пакет, който трябва да е готов за надпреварата в Испания.

"Все още не е решено дали ще използваме двойния дифузьор още в Гран при на Испания", призна д-р Тайсен. "Работим усърдно по новия аеродинамичен пакет за F1.09, като се надяваме да сме готови за уикенда в Барселона", завърши германецът.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 05 Май 2009 16:01 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
Фернандо Алонсо е готов да покаже най-доброто от себе си в предстоящата домашна Гран при на Испания. Двукратният световен шампион осъзнава, че класиране на подиума ще бъде почти непостижима задача за него, но испанецът се надява да спечели максимален брой точки на пистата "Каталуния" и да зарадва своите сънародници в Барселона.

"За мен винаги е много специален момент, когато се състезавам пред родна публика в Испания. Тази година за мое щастие това ще се случи в Барселона и във Валенсия. Подкрепата на феновете винаги ме зарежда с оптимизъм и енергия", сподели Нандо. "Надявам се да успея да ги зарадвам с челно класиране в неделя. Борбата за място на подиума ще бъде много тежка, но се надявам да бъда в челото", завърши испанецът.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 07 Май 2009 11:25 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
Пистата в Барселона претърпя някои промени след миналогодишното състезание. Всички подобрения по нея целят увеличаване на сигурността и подобряване на състоянието на някои завои. След тежката катастрофа на Хейки Ковалайнен миналата година, освен промени в зоните за сигурност, бордюрите и дренажа, бариерите спиращи излетялите от трасето болиди са се увеличили.

В 22-та обиколка на състезанието на Испания през 2008 година, косите на зрителите се изправиха след като финландецът претърпя авария в предното ляво колело и се заби директно в гумената бариера с висока скорост. Тази година, на това коварно място, зоната за сигурност е издигната с 1,5 метра с идеята да забавя излитащите болиди. Освен това, стената от гуми сега има и дълъг ремък от конвеир. Бордюрът и пластът изкуствена трева след нея сега са удължени с 10 метра повече. Модификации по гумената стена са направени и на завой 10.

Пистата "Каталуния" събира доста вода при дъжд и за това на завои 5, 11 и 15 има нови бордюри с повече дренажни канали. Така трасето разполага с около 440 м. конвеирна лента и над километър канали за оттичане на вода. Дължината на гумените стени достига малко под 4 км, а в тях има над 19 000 гуми.

Бързият завой 3 също е променен. Зоната за сигурност от чакъл сега е заместена от асфалтово покритие, което се е доказало в забавянето на болиди излезли извън контрол.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 08 Май 2009 13:23 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
Лидерът в първенството и победител в 3 от общо четирите състезания от началото на годината Дженсън Бътън (БраунGP) даде най-добро време в първата свободна тренировка на пистата "Каталуния", преди неделното Гран при на Испания, 5-ти кръг от световния шампионат във Формула 1. Втори остана Ярно Трули с Тойота, а трети е Роберт Кубица с БМВ. Четвърти е Ник Хайдфелд с БМВ, пред 5.Казуки Накаджима с Уилямс, 6.Нико Розберг с Уилямс, 7.Нелсиньо Пикет с Рено, 8.Тимо Глок с Тойота, 9.Фелипе Маса с Ферари, 10.Рубенс Барикело с БраунGP, 11.Кими Райконен с Ферари и др.

Местната звезда Фернандо Алонсо с Рено остана 17-ти, а световният шампион Люис Хамилтън с Макларън е 14-ти.

Времето край Барселона бе слънчево и топло. Не трябва да се пренебрегва и факта, че отборите използват различно количество гориво и гуми и с това също могат да се обяснят някои от резултатите им тази сутрин.

Повечето коли имат много подобрения по аеродинамиката. Това е първият европейски старт от началото на сезона и някои екипи ще дебютират този уикенд с нови дифузьори. Маса пък прекара доста време в бокса на Ферари, заради проблем с предното крило. Няколко пилоти излязоха за кратко извън трасето, сред тях бяха Уебър и Фетел.

Този уикенд в Испания Рено няма да кара с КЕРС, но в R29 ще има нов под и дифузьор. Ферари пък ще използват КЕРС и също ще имат нов дифузьор.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 08 Май 2009 20:48 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
Пилотът на Уилямс-Тойота Нико Розберг даде най-добро време във втората свободна тренировка на пистата "Каталуния", преди неделното Гран при на Испания, 5-ти кръг от световния шампионат във Формула 1. Розберг обаче получи механичен проблем в последната обиколка на FW31 и не успя да се прибере в бокса. Втори остана съотборникът му в Уилямс Казуки Накаджима. Трети е местната звезда Фернандо Алонсо с Рено. Четвърти остана Рубенс Барикело с БраунGP. Пети е Марк Уебър с Ред Бул, а шести лидерът в първенството и победител в 3 от общо четирите състезания от началото на годината, Дженсън Бътън (БраунGP). Британецът бе най-бърз в първата тренировка тази сутрин.

Времето край Барселона отново бе слънчево и топло. Не трябва да се пренебрегва и факта, че отборите използват различно количество гориво и гуми и с това също могат да се обяснят някои от резултатите им.

Розберг и Уилямс бяха начело през по-голямата част от времето, след като Пикет оглави класирането. Бразилецът отново имаше проблеми и на два пъти излезе извън пистата, като дори докосна стената с гумите си, но успя да продължи след помощ от маршалите. Адриан Сутил пропусна цялата сесия заради проблем в горивната система на болида на Форс Индия. Спирачките на Буеми пък се запалиха още в началото на тренировката, но младокът успя да запише девети резултат за Торо Росо.

Повечето коли във Ф1 имат много подобрения по аеродинамиката. Това е първият европейски старт от началото на сезона и някои екипи ще дебютират този уикенд с нови дифузьори. Най-големи са промените в болида на БМВ.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 09 Май 2009 15:19 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
Фелипе Маса и Кими Райконен окупираха съответно първо и второ място в последната тренировка на пистата "Каталуния", преди неделното Гран при на Испания, 5-ти кръг от световния шампионат във Формула 1. Трети остана Дженсън Бътън с БраунGP, а 4-ти е съотборникът му Рубенс Барикело. Следват: 5.Роберт Кубица с БМВ, 6.Ярно Трули (Тойота), 7.Люис Хамилтън с Макларън, 8.Тимо Глок (Тойота), 9.Себастиян Буеми (Торо Росо), 10.Фернандо Алонсо (Рено) и др.

Времето край Барселона отново бе слънчево и топло. Не трябва да се пренебрегва и факта, че отборите използват различно количество гориво и гуми и с това също могат да се обяснят някои от резултатите им.

Новите модификации по аеродинамиката в колата на Ферари очевидно дават резултат, защото като цяло темпото на "Черните кончета" бе много добро тази сутрин. Болидът е и с нов двоен дифузьор. Първоначално Алонсо поведе, но бързо Маса оглави класирането. Ник Хайдфелд катастрофира на 12-ия завой и остана последен на финала. Колата на БМВ се повреди, особено от лявата предна част. Фисикела също мина през тревата на 7-ми завой, но успя да продължи. Кими пък се завъртя на последния шикан. Още няколко състезатели имаха проблеми със стабилността си, но продължиха по пистата. Квалификацията е днес от 15,00 часа.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 09 Май 2009 16:25 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
Лидерът в шампионата Дженсън Бътън (БраунGP) спечели инфарктен пол-позишън в последния възможен момент в квалификацията на пистата "Каталуния", преди неделното Гран при на Испания, 5-ти кръг от световния шампионат във Формула 1. В последната си бърза обиколка Бътън победи Себастиян Фетел с Ред Бул. Това е 6-та първа позиция в кариерата на британеца и трети такъв успех за бившия тим на Хонда. Втори след стрхотно представяне тръгва Фетел, а трети на старта ще застане Рубенс Барикело (БраунGP). Четвърти потегля Фелипе Маса с Ферари. Това е малка утеха за екипа на италианците, след като Райконен ще стартира едва 16-ти. Пети на старта е Уебър, пред 6.Глок, 7.Трули, 8.Алонсо, 9.Розберг, 10.Кубица

Времето край Барселона отново бе слънчево и топло. Повечето коли във Ф1 имат много подобрения по аеродинамиката. Това е първият европейски старт от началото на сезона и някои екипи ще дебютират този уикенд с нови дифузьори. Най-големи са промените в болида на БМВ.

По-рано днес в първата фаза на квалификацията (20 минути) Ферари се провалиха с Кими Райконен, който не успя да продължи напред. Около 5 минути преди края на тази част, Кими бе 10-ти и от тима решиха той да не се появява повече на пистата. Това се оказа фатално за "Айсмен", чието време не му бе достатчъно да продължи. Ковалайнен също бе аут и се оплака по радиото, че един от болидите на БМВ го е блокирал в последните 3 завоя. Все пак пред "Би Би Си" Хейки призна, че колата му не е имала нужното темпо и скорост. Така след първите елиминации не продължиха: 16.Кими Райконен (Ферари), 17.Себастиян Бурде (Торо Росо), 18.Хейки Ковалайнен (Макларън-Мерцедес), 19.Адриан Сутил (Форс Индия) и 20.Джанкарло Фисикела (Форс Индия). Маса пък бе с първо време, в пълен контраст с провала на Кими.

Втората фаза на елиминациите (15 минути) премина по-спокойно. Алонсо успя да се класира за топ 10 буквално в последната секунда, с един много бърз тур. Фернандо записа заветното 10-то време. Хамилтън затвърди бавната скорост на Макларън и не успя да се промъкне сред най-бъзрите. Още в петък британецът призна, че очаква много труден уикенд и няма големи надежди преди старта в неделя, въпреки подобренията в MP4-24. За последните 10 минути не продължиха: 11.Казуки Накаджима (Уилямс-Тойота), 12.Нелсън Пикет (Рено), 13.Ник Хайдфелд (БМВ-Заубер), 14.Люис Хамилтън (Макларън-Мерцедес), 15.Себастиян Буеми (Торо Росо).

В последната фаза (10 минути) след първите бързи обиколки и опити първи бе Фетел, пред Рубенс, Бътън, Уебър, Маса, Алонсо, Глок, Трули, Кубица и Розберг.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 10 Май 2009 19:33 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
Лидерът в първенството Дженсън Бътън (БраунGP) спечели състезанието на пистата "Каталуния" за Гран при на Испания, 5-ти кръг от световния шампионат във Формула 1. Това е 5-ти успех в кариерата на британеца и 4 победа от общо 5 състезания от новия сезон. Това е и 4-ти триумф за БраунGP от началото на годината.

Втори край Барселона финишира съотборникът му Рубенс Барикело, пред 3.Марк Уебър (Ред Бул), 4.Себастиян Фетел (Ред Бул), 5.Фернандо Алонсо (Рено), 6.Фелипе Маса (Ферари), 7.Ник Хайдфелд (БМВ-Заубер), 8.Нико Розберг (Уилямс-Тойота), 9.Люис Хамилтън (Макларън-Мерцедес), 10.Тимо Глок (Тойота) и др.

Тимът на Ферари се провали, след като Райконен получи технически проблем, а Маса трябваше да намали рязко 4 тура преди финала, защото горивото му свършваше. Така Фелипе изгуби две позиици от Фетел и Алонсо в последните обиколки, след като се бореше мъжки със Себастиян от старта до финалната фаза. Много голяма стратегическа грешка на италианците.

В класирането за шампионата Бътън вече води с 41 точки, пред 27 точки за Барикело, 23 за Фетел, 15,5 за Уебър, 14,5 за Трули, 12 за Глок и др. При конструкторите БраунGP води с 68 точки, пред Ред Бул с 38,5, Тойота с 26,5 точки и др.

Световният шампион Хамилтън също нямаше ден и дори бе затворен с 1 обиколка от Бътън. Третият на финала Уебър пък успя със стратегия да се придвижи напред до подиума, след като през по-голямата част от надпреварата бе 5-ти.

На старта Барикело успя да изпревари в първите метри и Бътън и Фетел. Рубенс тръгна трети, но още на първия завой поведе колоната. Спечелилият пол-позишън Бътън опита атака, но Рубенс не му даде шанс. По-назад Маса използва системата "KERS" и изпревари в първите метри тръгналия втори Фетел. Райконен също направи добър старт и се придвижи по-напред.

Още на 2-ия завой стана истинско меле и на пистата се появи кола за сигурност. Трули изпусна от контрол колата си, мина през зоната за сигурност през чакъла и връщайки се на пистата бе ударен силно от Сутил. Адриан също пресече напряко втория ляв завой и отивайки към идеалната линия се вряза в болида на Тойота. Това предизвика пълен хаос и Бурде и Буеми се сблъскаха един в друг. Така колите на Торо Росо отпаднаха още в първите метри, заедно с Трули Сутил. Още няколко коли също имаха леки повреди, но продължиха. Хамилтън едвам се измъкна от инцидента и маневрираше между останките от болидите на Сутил и Трули, като бе на последна позиция.

Така при излизането на колата за сигурност класирането бе: 1.Барикело, 2.Бътън, 3.Маса, 4.Фетел, 5.Уебър, 6.Алонсо, 7.Розберг, 8.Глок, 9.Хайдфелд, 10.Райконен и др. Към този момент Хамилтън бе 15-ти. След 5 обиколки състезанието бе рестартирано и Алонсо опита атака срещу Уебър, но тя бе неуспешна.

Рубенс поведе колоната, но много скоро започна да става ясно, че той е със стратегия от 3 стопа, докато Бътън с два.. Това автоматично направи Бътън фавори за краен успех и за поредна победа. След финала стана ясно, че Дженсън е сменил стратегията в движение след лошия си старт.

В първите обиколки след рестарта Хамилтън изпревари Пикет и още няколко пилоти и спечели няколко позиции. Ковалайнен пък получи повреда и отпадна. Кими и Хайдфелд също направиха интерсна борба, но не след дълго и "Айсмен" получи технически проблем и се прибра в бокса безславно. Поредно много трудно състезание за Кими и Ферари.

Към 15-ия тур Рубенс водеше с няколко секунди на Бътън, а след тях третия Маса и четвъртия Фетел не ги застрашаваха. След първите спирания в бокса за гориво и гуми класирането в топ 6 остана без промени, а именно: 1.Барикело, 2.Бътън, 3.Маса, 4.Фетел, 5.Уебър, 6.Алонсо и др.

Стратегията на Рубенс започна да дава отражение на скоростта му и с по-лекия болид той се откъсна пред втория Бътън с 13 секунди. Не след дълго по средата на състезателната дистанцията Рубенс спря за в пита за 2-ри път. Това даде шанс на Бътън да поведе, а втори и трети бяха съответно Маса и Фетел. Германецът бе на около 2 секунди от бразилеца, а лидерът Бътън водеше с около 5 секунди на Маса.

По-назад шестият Алонсо изостана много от петия Уебър с около 10 секунди. 24 обиколки преди финала Бътън водеше пред: 2.Маса, 3.Фетел, 4.Барикело, 5.Уебър, 6.Алонсо, 7.Розберг, 8.Хайдфелд, 9.Хамилтън и др. Предстояха вторите спирания по всичко личеше, че стратегията на Бътън е по-успешна и британецът държеше победата в ръцете си.

След него Маса и Фетел спряха за втори път едновременно, но Фелипе, както и в първия стоп, излезе на пистата пред младока. Алонсо пък спря за бензин и се върна на пистата на сантиметри пред колата на Хамилтън и Макларън. Така двамата стари познайници бяха гума до гума и трибуните подивяха. Все пак Алонсо отвори разлика на Люис и до битка между двамата не се стигна.

16 обиколки пред края Барикело спря за трети и последен път, но се върна на пистата втори зад лидера Бътън на около 8 секунди. Трети към този момент бе Уебър, 4-ти Маса, 5-ти Фетел. Изненадващо стратегията на Марк бе доста различна и това му помогна да изпревари Маса и Фетел при вторите спирания.

Точно тук като шок за феновете на Ферари дойде новината, че Маса може да остане без гориво. Инженерът на Фелипе призова на два пъти Маса да пести бензин, но той му отвърна, че се бори за позиция с Фетел и това няма как да стана. Двамата бяха на метри един зад друг и се бореха за 4-та позиция. За 9-та пък битката бе между Хамилтън и Трули.

4 тура пред финала, Маса беше принуден да пропусне Фетел и започна да пести гориво. Страхотна стратегическа грешка на Ферари, които бяха сипали бензин за 1 обиколка по-малко и шансът Фелипе да не завърши бе много голям. Това даде шанс на Алонсо да настигне Маса и 1 обиколка пред края испанецът не остави шанс на Фелипе.

Маса бе притиснат и от Хайдфелд, но успя да пресече финала пред него. Като цяло Бътън контролираше състезанието и победи съотборника си Рубенс, който след финала никак не изглеждаше щастлив от поредната си загуба от британеца. Следващият старт е на 24 май за Гран при на Монако.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 10 Май 2009 19:35 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
Пилотът на БраунGP Дженсън Бътън постигна четвърта победа от началото на сезона в днешната Гран при на Испания. Водачът в класирането при пилотите продължи с феноменалното си представяне, като вече е недостижим на върха на класирането при пилотите с 41 точки. След него се нарежда съотборникът му Рубенс Барикело, който има 27 точки и с второто си място днес донесе втората двойна победа на тима.

"Двойната победа днес е изключително важна за нас, особено с връщането на Формула 1 в Европа. Двамата с Барикело вървяхме в една посока с развитието на колата, въпреки това избрах стратегия с две спирания. Рубенс стартира много добре и ме изпревари на първия завой. Целта ми бе да успея да поддържам неговото темпо и да бъда максимално близко до него", призна Бътън. "Не вярвах, че ще се върна пред Маса и Фетел след първия стоп. Накрая стратегията ми проработи и успях да финиширам първи. Миналата година по това време нещата вървяха много лошо за нас, а сега имам чувството, че сънувам. В първия старт в Европа дори успяхме да увеличим преднината си. Поздравявам отбора, защото отново си свърши работата. Разработката на новия пакет отново ни върна преднината пред останалите", завърши британецът.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 10 Май 2009 19:36 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
Рубенс Барикело призна, че е разочарован от изпуснатата победа в днешната Гран при на Испания. Според него основна причина за това е била промяната на стратегията на съотборника му Дженсън Бътън от страна на отбора и влошено темпо на болида му във втората част от надпреварата. Бразилецът допълни, че все пак е доволен от второто място, с което е помогнал за втората двойна победа за тима на БраунGP.

"Състезанието започна много добре за мен. Направих страхотен старт и поведох след първия завой. Използвах въздушния поток на Бътън и успях да изскоча пред него. След това бях малко по-бърз от Дженсън и знаех, че имам две обиколки повече. Изненадах се от промяната на стратегията на Дженсън, с която мина на два стопа. По-късно се наложи да ме извикат и по-рано в бокса", призна Барикело. "Третият комплект гуми не беше добър или имаше някакъв проблем с колата ми, защото след излизането от бокса нямах възможност да поддържам темпото на Бътън. Разочарован съм, защото смятах, че победата ми в днешната надпревара е сигурна. Все пак второто ми място в Испания донесе двойна победа за тима, което е най-важното", завърши бразилецът.


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Темата е заключена, не можете да променяте мнения.     [ 15 мнения ] 



  Подобни теми Автор Преглеждания Последно мнение
Преглежда непрочетените мнения Снимки на стадиона
Форум: Спортист 2009 (Своге)
lms_X 247267 14 Окт 2009 23:39
от darkko
Преглежда непрочетените мнения На кое място ще завърши "Дунав" в Б Изток?
Форум: Сезон 2006/2007
DUNAV-RUSSE 178336 16 Сеп 2018 10:00
от Dearis
Преглежда непрочетените мнения Купата на България
Форум: Хебър 1918 (Пазарджик)
Anonymous 141577 04 Ное 2006 18:12
от StreeT_HunteR
Преглежда непрочетените мнения Отборът на Спартак - 2006-2007
Форум: Архив
Anonymous 132890 01 Яну 2007 16:25
от SPFC1919
Преглежда непрочетените мнения История на ФК "Спартак" Пловдив
Форум: Спартак 1947 (Пловдив)
Anonymous 138369 17 Авг 2011 16:27
от mainata89

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Иди на:  




Powered by phpBB © 2008 phpBB Group

Контакти | Fans on Facebook | Игра с прогнози