bulgarian-football.com | bgclubs.eu | GOAL.bg | Левски София | ДЮШ Левски | bfl-team.com | pi4e.com | Dropbox | eRepublik
* Влез   * Регистрация



Последно посещение:
Дата и час: 18 Юни 2025 14:42




Напиши нова тема Темата е заключена, не можете да променяте мнения.     [ 13 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Гран при на Малайзия 2009 (Сепанг)
МнениеПубликувано на: 30 Мар 2009 20:20 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
Изображение
Писта: "Сепанг"
Дължина: 5,543 км
Обиколки: 56
Дистанция: 310,408 км
Завои: 15 (5 леви, 10 десни)
Победител за 2008: Кими Райконен (Ферари)
Рекорд: 1:32,582-Фернандо Алонсо от 2005


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 30 Мар 2009 20:23 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
Отборът на Макларън-Мерцедес очаква трудно състезание в предстоящата Гран при на Малайзия. Това потвърди босът на тима Мартин Уитмарш, който предупреди, че третото място на Люис Хамилтън при откриването на шампионата на Формула 1, този уикенд в Австралия, не означава, че всички проблеми са решени.

За да догони отборите, показали по-добра скорост досега, от "Сребърните стрели" са подготвили нови елементи за болида, които ще бъдат използвани на "Сепанг".

"Очаквам изключително тежко състезание в Малайзия тази година. Пистата там е високоскоростна, но и технична, изискват се добри нива на аеродинамично притискане, което за момента е проблем за нас", призна Уитмарш. "Очаквам да подобрим представянето си с помощта на промените, които ще направим за "Сепанг". Предприели сме агресивна програма, но въпреки това отново ще имаме проблеми с темпото, което показват БраунGP и другите. Ще разработваме нови компоненти за всяко следващо състезание, докато достигнем нужното ниво", завърши той.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 31 Мар 2009 15:52 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
Отборът на Ферари ще използва системата за регенериране на енергията КЕРС и във втория кръг от шампионата на Формула 1 в Малайзия. Въпреки появилите се съмнения в предимствата на новата система и слабото представяне на тима в Австралия, босът на тима Стефано Доменикали потвърди новината.

Според италианеца основните проблеми на Скудерия са дошли от лошата работа на F60 с гумите и нарушения баланс на F60.

"Лошата работа и износването на гумите са основният ни проблем преди Гран при на Малайзия. Вярно е, че те също са свързани с КЕРС, но от БМВ, които също ползват системата и бяха едни от най-бързите в Австралия, не унищожаваха задните си гуми като нас", заяви Доменикали. "Системата за регенериране на енергията и балансът на F60 са най-важните проблеми, над които трябва да се концентрираме и бързо да ги отстраним. Въпреки всичко в Малайзия отново ще ползваме КЕРС", завърши италианецът.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 01 Апр 2009 10:45 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
Темпото на Рено тази седмица в Малайзия ще покаже дали френският отбор ще преживее поредната си трудна година, твърди Фернандо Алонсо. Испанецът се класира 12 на квалификацията и шести на състезанието в Австралия, но е убеден, че резултатите от "Албърт парк" няма да са показателни за целия сезон.

"Албърт парк" е уникална писта и за това не може да се правят дългосрочни прогнози само от представянето ни на нея. Трябва ни малко повече търпение. Ако в Малайзия не влезем в третата част на квалификацията, ще означава, че имаме проблеми и годината ще е тежка. Смятам, че ще се представим по-добре на "Сепанг". При всички случаи ще добием ясна представа къде се намираме. Това е така защото самото трасе, също като в "Шанхай", изисква много от пилота и ясно се вижда кой е добър и кой не", сподели Алонсо.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 02 Апр 2009 12:50 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
Страховете на Нико Розберг за слаба светлина и пороен дъжд изглежда ще се сбъднат този уикенд на пистата "Сепанг". Метеоролозите предвиждат гръмотевични бури над пистата между петък и събота. Имайки в предвид и късният старт с цел повече европейски зрители да наблюдават надпреварата, небето над "Сепанг" може да е доста мрачно.

Шефът на трасето Разлан Разали сподели: "Надявам се да имаме спокойно и сигурно състезание."


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 02 Апр 2009 12:51 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
Двукратният шампион във Формула 1 Фернандо Алонсо (Рено) е с възпаление на ухото преди втория старт от сезона за Гран при на Малайзия. От неговия отбор Рено обаче заявиха, че Алонсо ще участва в неделния старт, съобщава БТА. Рено отмени пресконференцията на Алонсо днес, тъй като пилотът е напуснал пистата е се е завърнал в своя хотел. Испанецът завърши пети миналия уикенд в Австралия.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 03 Апр 2009 09:04 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
Пилотът на Уилямс-Тойота Нико Розберг даде най-добро време в първата свободна тренировка на пистата "Сепанг", преди неделното Гран при на Малайзия, 2-ри кръг от световния шампионат във Формула 1. Втори остана съотборникът му Казуки Накаджима. Трети е победителят от Австралия Дженсън Бътън с БраунGP, следван от съотборника му Барикело. Пети е Фелипе Маса (Ферари), следван от 6.Кими Райконен, 7.Люис Хамилтън, 8.Марк Уебър, 9.Себастиян Фетел, 10.Тимо Глок и др.

Минути преди края на тренировката колата на Кими - Ферари F60 почти се запали, а от кокпита на финландеца започна да излиза много пушек. Димът идваше от пода на болида, не от двигателя и Райконен бе обвит в гъст дим. Влизайки в боска, той дори трябваше да разкопчае коланите си в движение, за да се осовбоди по-бързо от кокпита. Кими успя да стигне до гаража на Ферари и набързо изкочи от врящата кола. Температурата в кокпита му се покачи значително и само може да си представим какво му е било на "Айсмен". Най-вероятно проблемът е свързан с прегряване на батериите на системата за кинетична енергия КЕРС, която се намира точно под седалката на Кими. Механиците на Ферари веднага сложиха гумени ръкавици, заради високото напрежение, както и маски, заради острата миризма и започнаха да проверяват F60.

За разлика от друг път, сесията бе доста интензивна и пилотите направиха много обиколки на пистата. Времето край Куала Лумпур бе слънчево и много топло, а валжността както винаги огромна. Не трябва да се пренебрегва и факта, че отборите използват различно количество гориво и с това също могат да се обяснят резултатите им от тази сутрин.

Розберг и Накаджима започнаха уикенда по същия начин, както и в Австралия, с първо и второ време на свободните тренировки. През по-голямата част от 90-те минути обаче, доминираха Бътън и Барикело. Хитът във Формула 1 БраунGP отново е фаворит за победата в неделя.

В първата сесия имаше и много инциденти. Пикет изпусна 12-ти завой и остана в чакъла, след като нещо от предната част на колата му се счупи. Трули, Фисикела, Кубица, Глок, Бурде, Маса, Хамилтън и Алонсо също бяха извън пистата по различно време. Хамилтън финишира седми, а Ковалайнен имаше проблеми с MP4-24 и направи едва 7 обиколки.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 03 Апр 2009 12:32 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
Пилотът на Ферари Кими Райконен даде най-добро време във втората свободна тренировка на пистата "Сепанг", преди неделното Гран при на Малайзия, 2-ри кръг от световния шампионат във Формула 1. Втори остана съотборникът му Фелипе Маса. Така пилотите на италианците дадоха надежди на своите фенове, че развиват колата си в правилната посока. Райконен имаше сериозни проблеми на първата тренировка, когато системата КЕРС в неговата кола се запали и кокпитът на финландеца беше обвит с дим. Райконен имаше затруднения с КЕРС и във втората сесия и отборът му каза по радиото са я изключи. Очевидно високата влажност и температури не се отразяват добре на високото напрежние в батериите.

Трети тази сутрин във втората сесия е Себастиян Фетел с Ред Бул, а 4-ти най-бързият от първата сесия Нико Розберг с Уилямс. Пети е Марк Уебър, а шести Рубенс Барикело с БраунGP. Победителят от Австралия Дженсън Бътън с БраунGP е седми, следван от Накаджима, Ковалайнен и др. Люис Хамилтън е 11-ти, а Фернандо Алосно с Рено 15-ти.

Втората тренировка за деня отново бе доста интензивна и пилотите направиха много обиколки на пистата. Времето край Куала Лумпур бе облачно и топло, а валжността както винаги огромна. На моменти дори преваля дъжд и пистата се намокри, но пилотите нямаха проблеми и останаха със сухи гуми. Не трябва да се пренебрегва и факта, че екипите използват различно количество гориво и с това също могат да се обяснят резултатите им от тази сутрин. Като цяло БраунGP отново са фаворити за успех в неделя.

Още в началото всички веднага се появиха на пистата, заради тъмните облаци и опасността от дъжд. Последователно много пилоти бяха начело, като Фетел, Накаджима, Хамилтън, Фисикела, Розберг, Трули и др. Към края обаче Кими даде най-доброто време и показа, че F60 повече пасва на пистата ''Сепанг'' от колкото тази в Австралия. Маса също бе начело, но за кратко.

Отново имаше много пилоти извън трасето, като Фисикела спря в бариерите и чакъла на 10-ти завой. От двата болида на Уилямс пък извхърчаха части при висока скорст. Фетел отново имаше проблеми с пилот на БМВ. Този път младокът се опита да мине Хайдфелд по много странен начин с рязко спиране на един от острите завои, но Ник си върна позицията, след като Фетел отвори широко завоя.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 03 Апр 2009 20:55 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
Рубенс Барикело ще бъде наказан с 5 места по-назад на стартовата решетка в Малайзия в неделя. Рубенс е поискал смяна на скоростната кутия на болида си и според правилника трябва да получи санкцията. Бразилецът нямаше някакви видни проблеми с колата, но отборът му явно е преценил, че това е по-добрият вариант. Според правилника, скоростните кутии трябва да издържат по четири последователни състезателни уикенда.

Само пет дни след триумфа в Австралия, Рубенс и Бътън отново се надпреварваха по пистата, този път обаче в Малайзия. В горещи и влажни условия, двамата направиха общо 110 обиколки, като Барикело остана шести, а Бътън седми в свободните тренировки. Отборът се отдаде на подготовката и също така се запозна с меките и твърдите смеси на гумите на Бриджстоун, които ще се използват през уикенда.

"Днес бе добър ден. Това е трудна писта на която по всяко време е сложно да намериш правилния баланс с гумите. Макар и да имаме още работа по баланса на болида, днес свършихме много добра работа", сподели Рубенс


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 04 Апр 2009 11:26 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
Пилотът на Уилямс-Тойота Нико Розберг отново даде най-добро време в свободна тренировка, този път в третата и последна на пистата "Сепанг", преди неделното Гран при на Малайзия, 2-ри кръг от световния шампионат във Формула 1. Втори остана марк Уебър с Ред Бул. Трети е Фелипе Маса с Ферари. Четвърти финишира Ярно Трули с Тойота, следван от 5.Тимо Глок с Тойота, 6.Себастиян Фетел с Ред Бул, 7.Кими Райконен с Ферари, 8.Казуки Накаджима с Уилямс, 9.Рубенс Барикело с БраунGP, 10.Дженсън Бътън с БраунGP и др. Световният шампион Люис Хамилтън, който през последните дни е замесен в супер скандал остана 12-ти тази сутрин.

Резултатът на Розберг показва, че от началото на новия сезон, той е бил най-бърз в 5 от общо шестте свободни тренировки. Само вчера, по време на втората сесия в Малайзия, Кими бе първи.

Последната тренировка бе доста интензивна и пилотите направиха много обиколки на пистата. Времето край Куала Лумпур бе слънчево и горещо, а валжността както винаги огромна. Нямаше дъжд, но прогнозите сочат, че е напълно възможно да превали по време на квалификацията днес от 12,00 часа. Не трябва да се пренебрегва и факта, че екипите използват различно количество гориво и с това също могат да се обяснят резултатите им от тази сутрин. Като цяло БраунGP отново са фаворити за успех в неделя, но Розберг отново показва силата на Уилямс.

В началото Бътън поведе в класирането, после Нико го измести, а след минути и Хайдфелд бе начело. След това пилотите сложиха по-меките гуми и времената паднаха още. От колите на Бътън и Рубенс излезе дим, но по радиото обясниха, че всичко по двигателя на Мерцедес-Бенц е наред и пушекът се дължи на изгоряло масло. 4 минути преди края Нико спря хронометрите на 1:35,940 минути и постави първото време за деня. Отново труден ден за Хамилтън и Макларън. Люис така и не успя да се доближи до топ 10. Очаква се Кими и Маса да се намесят в борбата за пол-позишън, заради доброто темпо на Ферари до този момент.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 04 Апр 2009 13:44 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
Пилотът на БраунGP Дженсън Бътън спечели категорично втория си пол-позишън за сезона на пистата "Сепанг", преди неделното Гран при на Малайзия, 2-ри кръг от световния шампионат във Формула 1. Това е 5-та първа позиция в кариерата на британеца и втори такъв успех за бившия тим на Хонда.

Втори на супер горещото и влажно трасе край Куала Лумпур ще стартира Ярно Трули с Тойота, който показва страхотна скорост и е много силен. Трети в квалификацията се класира Себастиян Фетел с Ред Бул, а 4-ти Рубенс Барикело с БраунGP. Барикело и Фетел обаче са с наказания. Рубенс (+ 5 места) заради смяна на скоростна кутия, а Себастиян (+ 10 места), заради катастрофата с Кубица в Австралия. Така Фетел тръгва от 13-та позиция, а Барикело от 9-та.

Наказанията пратиха Тимо Глок с Тойота трети на старта, а Нико Розберг с Уилямс ще потегли 4-ти на втора редица. След тях в квалификацията се класираха Марк Уебър с Ред Бул, Роберт Кубица с БМВ-Заубер, Кими Райконен с Ферари и Фернандо Алонсо с Рено.

Световният шампион Люис Хамилтън (Макларън-Мерцедес) даде 13-то време, а Хейки Ковалайнен 14-то. Фелипе Маса с Ферари се провали и ще тръгне едва 16-ти. След доброто темпо от вчера, той не успя да направи силна обиколка и отпадна още в първата фаза на елиминациите. Все пак бразилецът може да е имал и технически проблем.

По-рано днес в първата фаза на квалификацията (20 минути) Барикело бе най-бърз, пред Трули и Глок. Бътън бе едва седми в този момент. Хамилтън и Райконен успяха да се класират по-напред. Буеми се ядосваше в бокса на Торо Росо, след като бе в бърз тур, но направи грешка. Голямото разочарование обаче бе за Маса, който се провали. Бразилецът не успя да направи силна обиколка, а може да е имал и технически проблем. След тази част отпаднаха: 16.Фелипе Маса (Ферари), 17.Нелсън Пикет (Рено), 18.Джанкарло Фисикела (Форс Индия), 19.Адриан Сутил (Форс Индия), 20.Себастиян Бурде (Торо Росо).

Във втората фаза на елиминациите (15 минути), Бътън отново бе най-добър, но Трули и Уебър го притискаха до последно. Алонсо се класира за решителната фаза за първи път този сезон. Там беше и Райконен. За топ 10 не успяха да продължат: 11.Ник Хайдфелд (БМВ-Заубер), 12.Казуки Накаджима (Уилямс-Тойота), 13.Люис Хамилтън (Макларън-Мерцедес), 14.Хейки Ковалайнен (Макларън-Мерцедес), 15.Себастиян Бурде (Торо Росо).

Последните решителни 10 минути на квалификацията започнаха с Кими Райконен. После Трули стана първи, но бе изместен от Бътън и Фетел. Ярно отново се доближи до Бътън с втория си опит, но Дженсън вдигна летвата на 1:31,181 минути. В последните секунди Трули опита нова атака, но остана втори. Алонсо пък направи само една обиколка и се класира последен в топ 10. Както е известно, испанецът има здравословни проблеми. Фернандо е с ушна инфекция и вискока температура.

Стартът е в неделя от 12,00 часа. Прогнозите сочат възможности за силен дъжд, което ще направи надпреварата непредсказуема.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 05 Апр 2009 14:54 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
Дженсън Бътън с БраунGP спечели драматична победа на пистата "Сепанг" в прекратеното, заради жестока буря и порой, състезание за Гран при на Малайзия, 2-ри кръг от световния шампионат във Формула 1. Това е 3-ти успех в кариерата на британеца и втора победа за новия тим на БраунGP, който се превърна в абсолютен хит.

Втори бе класиран Ник Хайдфелд с БМВ-Заубер, а трети Тимо Глок с Тойота. Пилотите и отборите получиха по половин точки, след като според правилата не са изминати 75% от състезателната дистанция и надпреварата е прекратена по средата.

Надпреварата беше прекратена, заради наводнената писта и малката видимост. След спирането на състезанието, повечето от пилотите не искаха да карат, заради намалената видимост и късния местен час. Слънцето край Куала Лумпур залязваше, а дневната светлина бе по-слаба и заради тъмното небе. След първите индикации, че състезанието ще бъде подновено зад Кола за сигурност 23 тура преди финала, в крайна сметка то бе прекратено официално след 31-ия тур от общо 56 запланувани обиколки. Това доведе до объркване и смяна на класирането в последния момент, защото съдиите на ФИА класираха пилотите, според мястото им 2 тура преди първоначалното прекратяване на надпреварата. При евентуален рестарт втори бе Глок, а не Хайдфелд. Промяната на съдиите доведе и до други промени в класирането.

Четвърти днес финишира Ярно Трули с Тойота, а пети Рубенс Барикело с Браун GP. Хамилтън е седми, Маса девети, а Райконен 14-ти.

На старта спечелилият пол-позишън Бътън се забави и още в първите метри бе минат от стартиралия трети Розберг и тръгналия втори Трули. Алонсо също притисна Бътън на първия завой и за кратко го изпревари, но Дженсън си върна позицията. Така третият на старта Розберг поведе колоната, пред 2.Трули, 3.Бътън, 4.Алонсо, 5.Барикело, 6.Райконен, 7.Уебър, 8.Глок, 9.Хайдфелд, 10.Хамилтън, 11.Фетел, 12.Маса и др.

На първия завой след старта на още сухата писта, имаше много екшън, като много пилоти успяха да спечелят позиции, а други изостанаха много назад. За секунди Райконен дори бе 4-ти на първия завой.

Барикело изпревари набързо Алонсо и стана 4-ти. Роберт Кубица получи повреда в двигателя си и отпадна, като колата му дори се запали. Полякът не можа да потегли още на старта и остана последен, но след няколко завоя прекрати участието си. Ковалайнен също отпадна, след като се заби в чакъла, а след удар с друг болид, Себастиян Буеми смени в бокса предното си крило.

В 4-та обиколка Розберг водеше пред 2.Трули, 3.Бътън, 4.Барикело, 5.Алонсо 6.Райконен, 7.Уебър, 8.Глок, 9.Хайдфелд, 10.Фетел, 11.Хамилтън, 12.Маса и др.

Розберг и Трули имаха по-малко бензин от останалите и набързо поведоха колоната. Бътън ги следваше плътно. В 10-та обиколка Кими мина Алонсо, който имаше много проблеми с управлението на своя болид. Испанецът се бореше мъжки и с други пилоти.

По време на първите спирания в бокса за бензин, Бътън успя да поведе колоната, след като спря няколко тура след Розберг и Трули. Дженсън направи няколко рекордни обиколки и спечели време и две позиции на пистата. Така той поведе. В 18-та обиколка от Ферари поеха риск и на сухата писта сложиха мокри гуми на Райконен. Това обаче се оказа грешка и Кими изоставаше с 20 секунди на обиколка, а не след дълго гумите му бяха напълно износени.

Малко по-късно все пак заваля и всички започнаха да влизат в пита за мокри гуми, след като няколко обиколки преди това бяха сложили сухи. Само Глок остана с интермедия, което се оказа правилен ход, защото първоначално дъждът не бе силен. Бътън, Трули, Розберг и др. сложиха мокри.

На пистата настъпи истински хаос, а класирането се променяше за секунди. Глок стана втори, а пилотите пък започнаха да влизат за интермедии, което също се оказа грешка, защото няколко тура след това на пистата се изля истински порой! Бътън също спря за интермедии, следван от Розберг и Трули.

Глок водеше, но набързо бе изпреварен от Бътън, който го настигна. Трули и Розберг се загубиха в хаоса и дъжда и изостанаха назад в класирането По едно време вторият Нико дори бе на 18 секунди зад Бътън! Последваха нови спирания в бокса, този път за мокри гуми заради тежките условия. На пистата стана страшно, а пилотите се изпреварваха постоянно. Някои бяха с интермедии, други с мокри и класирането бе доста динамично. Заради хаоса, Бътън спира 4 пъти в бокса, Глок 3, а Хайдфелд само един път. Това помогна на Нико да се промъкне напред.

В 31-та обиколка, тропическата буря буквално покри "Сепанг" и на пистата се появи Кола за сигурност. Само тур след това, съдиите на ФИА решиха да прекратят състезанието с червени знамена. Бътън водеше, пред Глок и Хайдфелд.

След 1 час дискусии и информации за рестарт на състезанието, то бе официално прекратено. Пилотите се наредиха на стартовата решетка, а Марк Уебър, който е член на асоциацията на пилотите GPDA, говореше със своите колеги и ги съветваше да не карат в тези условия, заради наводненото трасе и малката видимост.

По-рано Уебър и Хамилтън проведоха много красива борба, като в рамките на 2 тура се изпревариха поне 10 пъти! Стратегическата грешка на Райконен пък го прати едва 14-ти


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 05 Апр 2009 23:02 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
Дженсън Бътън продължи да пише историята на възкръсналия от пепелта отбор на БраунGP с втората си поредна победа в днешната Гран при на Малайзия. Пистата "Сепанг" бе удавена от пороен дъжд, продължил близо час, след който надпреварата бе прекратена и победата бе дадена на временния водач на колоната Бътън.

Британецът обаче няма да запише пълен актив от точки, а ще прибави едва 5 към 10-те от победата си в Австралия. Въпреки това той остава лидер при класирането на пилотите.

"Спечелих едно много лудо състезание. Изключително съм щастлив от втората поредна победа, която е заслуга на целия отбор. Направих слаб старт, превъртях задните гуми и загубих няколко позиции. После се стабилизирах и темпото ми се подобри. При тези непредвидими условия изборът на гуми беше много труден", сподели Бътън. "За Малайзия знаем, че като завали, става потоп. Днес това не се получи и след началото на дъжда, няколко обиколки пистата беше още сравнително суха. Сбъркахме, като избрахме да сложим меките сухи гуми при първия бокс, после почти веднага влязох за интермедия, но след няколко обиколки дъждът наводни тотално трасето и отново се озовах в бокса за супер мокри гуми. Все пак от отбора се ориентираха страхотно в развоя на надпреварата и успяхме да съхраним първата позиция в изключително трудните моменти на пистата и напеченото положение в боксовете", завърши британецът.


Ник Хайдфелд се класира на втора позиция в днешната вълнуваща Гран при на Австралия. Надпреварата бе прекратена, след изсипалия се проливен дъжд, който напълно наводни пистата "Сепанг".

Германецът стартира от десета позиция, с много гориво заредено в болида си, като бе избрал стратегия с късно влизане в бокса. Стратегията му проработи, след като влезе за смяна с мокри гуми, докато повечето от съперниците му вече бяха сложили втория си комплект сухи гуми и трябваше да правят трети стопове. Куик Ник призна, че първоначално решението да излезе направо със супермокрите гуми на още не напълно мокрото трасе, може би е било грешка. По-късно обаче решение взето 200 метра преди боксовете, да остане с тях и да финишира само с един стоп, му е донесло второто място днес.

"Условията в днешната надпревара бяха изключително трудни, но избрахме най-добрата стратегия. Отборът знаеше точно как ще се развият събитията и запази хладнокръвие. Изчакахме няколко обиколки дъжда докато останалите сложиха сухи гуми. Направих смяната, но може би направихме грешка със слагането на мокрите гуми, защото няколко обиколки след излизането ми, пистата започна да изсъхва и от бокса ми дадоха знак да влизам за смяна с интермедия, защото видяхме, че с тях ще бъда много бърз, а задните ми гуми вече бяха напълно унищожени и едва се държах на пистата", призна Ник. "На двеста метра от боксовете обаче им казах: "не, не, няма да влизам." и останах на трасето, за да изчакам дъждът да стане проливен. Точно това и се случи, след което, всички на всички останали се наложи да сменят още веднъж гумите си, а моята стратегията проработи на 100%. Практически решение в последните секунди, да остана със мокрите гуми, ми донесе второто място", завърши германецът.


Пилотът на Тойота Тимо Глок бе очарован от представянето си на състезанието в Малайзия днес. Той завърши трети след хитрото решение да влезе в бокса и да сложи гуми интермедия, вместо гуми за много мокра писта. И докато другите се мъчеха в дъжда, Глок бе с 10 сек по-бърз от всички и дори отне за малко първата позиция на Дженсън Бътън. В крайна сметка британецът го задмина. При спирането на състезанието, Тимо бе втори, но решението на съдиите да определят класирането, спрямо моментното подреждане от 31-та обиколка, го върна една позиция назад и остана трети зад Ник Хайдфелд. Глок сподели:

"Беше коварно състезание, но в крайна сметка си остава и един от най-добрите стартове, които съм правил някога. В началото имах проблеми с тръгването, загубих много позиции. Кими и Фернандо ме изпревариха до първия завой и не знаех от къде са се появили. Мисля, че бях на 8-ма позиция след първата обиколка. След 5, 6 обиколки вече видях облаците и постоянно питах "кога ще завали". От бокса ми отговориха, че в следващите няколко минути ще започне да вали. Бях много близо до първото спиране и ако бях сложил мокри гуми, както Кими, те щяха да се унищожат докато завали. За това реших да рискувам и казах да ми сложат интермедия. В крайна сметка това ми се отплати. В последните две обиколки с колата за сигурност на пистата, беше много объркващо. Инженерът ми каза, че водя и реших да не напъвам много колата. След това Дженсън се появи пред мен и разбрах, че съм втори. Излязох от колата и всички ми честетяха втората позиция. Тя обаче се оказа, че е трета. Надявам се така да си остане и да задържа това място", призна Глок.


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Темата е заключена, не можете да променяте мнения.     [ 13 мнения ] 



  Подобни теми Автор Преглеждания Последно мнение
Преглежда непрочетените мнения Снимки на стадиона
Форум: Спортист 2009 (Своге)
lms_X 247197 14 Окт 2009 23:39
от darkko
Преглежда непрочетените мнения На кое място ще завърши "Дунав" в Б Изток?
Форум: Сезон 2006/2007
DUNAV-RUSSE 178264 16 Сеп 2018 10:00
от Dearis
Преглежда непрочетените мнения Купата на България
Форум: Хебър 1918 (Пазарджик)
Anonymous 141532 04 Ное 2006 18:12
от StreeT_HunteR
Преглежда непрочетените мнения Отборът на Спартак - 2006-2007
Форум: Архив
Anonymous 132857 01 Яну 2007 16:25
от SPFC1919
Преглежда непрочетените мнения История на ФК "Спартак" Пловдив
Форум: Спартак 1947 (Пловдив)
Anonymous 138324 17 Авг 2011 16:27
от mainata89

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Иди на:  




Powered by phpBB © 2008 phpBB Group

Контакти | Fans on Facebook | Игра с прогнози