bulgarian-football.com | bgclubs.eu | GOAL.bg | Левски София | ДЮШ Левски | bfl-team.com | pi4e.com | Dropbox | eRepublik
* Влез   * Регистрация



Последно посещение:
Дата и час: 18 Юни 2025 01:41




Напиши нова тема Темата е заключена, не можете да променяте мнения.     [ 12 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Гран при на Германия 12.07.2009 г. 15:00 ч.
МнениеПубликувано на: 06 Юли 2009 19:56 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
Изображение

Писта: "Нюрбургринг"
Дължина: 5,148 км
Обиколки: 60
Дистанция: 308,880
Завои: 15 (6 леви, 9 десни)
Победител 2008: Фернандо Алонсо
Рекорд: 1:27,691-Такума Сате от 2004 г.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 08 Юли 2009 13:43 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
Собственикът на правата за Формула 1 Бърни Екълстоун отмени плануваната за четвъртък визита по време на Гран при на Германия.

Надпреварата е този уикенд, но по всичко личи, че шефът на шампионата ще го пропусне, информира Deutsche Presse-Agentur.

Организаторите на надпреварата на писта Нюрбургринг не съобщават каква е причината за промяната на плановете на Екълстоун.

Въпреки това, според слуховете босът иска да избегне допълнително усложняване на скандала след изказването му за Хитлер. След като медиите публикуваха въпросното интервю, Екълстоун побърза да се извини и заяви, че никога не е бил фен на политиката на Хитлер.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 08 Юли 2009 13:45 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
Във време на икономическа рецесия и след края на ерата Шумахер, организаторите на Гран при на Германия виждат в лицето на Себастиан Фетел истински Божи пратеник. Младият германец, който миналия петък отпразнува 22-ия си рожден ден, стана първи на британското състезание и според мнозина е основен конкурент на Дженсън Бътън за шампионската титла.

Феновете на Формула 1 в Германия останаха доста объркани след като Шумахер напусна през 2006 г тъй като трябваше да се обърнат към родните си отбори Мерцедес и БМВ както и свои сънародници, които карат в шампионата. Управата на "Нюрбургринг" пък се опита да извлече максималната полза от всичко това като кръсти голямата трибуна на пистата на името на Фетел. Според мнозина Себастиан е истнски дар от Бога и благодарение на него Гран при на Германия е едно от малкото печеливши състезания тази година.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 10 Юли 2009 12:59 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
Пилотът на Ред Бул Марк Уебър даде най-добро време на пистата "Нюрбургринг" в първата свободна тренировка преди неделното Гран при на Германия, 9-ти кръг от световния шампионат във Формула 1. Втори остана лидерът в първенството Дженсън Бътън с БраунGP, пред 3.Фелипе Маса (Ферари), 4.Ярно Трули (Тойота), 5.Джнкарло Фисикела (Форс Индия), 6.Кими Райконен (Ферари).

Победителят от последния старт в Англия Себастиян Фетел (Ред Бул) получи повреда в своя болид едва след 10 обиколки и остана 8-ми. Фетел загуби 20 минути от тренировката, но успя да се върне в последните секунди на пистата и направи няколко обиколки. Ред Бул отново са фаворити за победа в неделя, а Фетел получава страхотна подкрепа в домашното си състезание. Фернандо Алонсо (Рено) е 10-ти, а световният шампион Люис Хамилтън (Макларън-Мерцедес) е едва 13-ти.

Тренировката днес започна с променливо време и дори за кратко пистата бе мокра от падналия дъжд. През по-голямата част от 90-те минутната сесия обаче, трасето бе сухо. Според прогнозите, през целия уикенд се очква да вали и ни очакват вълнуващи моменти в Германия.

Преди старта в неделя, Бътън води в класирането с 64 точки, пред 41 точки за Барикело, 39 за Фетел. Трети с 35,5 точки е Уебър, пред 21,5 за Трули, Маса - 16, Розберг 15,5 и др. При конструкторите БраунGP води с 105 точки, пред Ред Бул с 74,5, Тойота с 34,5 точки, Ферари 26 точки, Уилямс с 15,5 т, Макларън 13 т. и др.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 10 Юли 2009 13:01 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
Втората свободна тренировка е днес от 15:00 ч. и ще бъде предавана пряко по TV 7


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 10 Юли 2009 19:37 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
Световният шампион Люис Хамилтън с Макларън-Мерцедес даде най-добро време на пистата "Нюрбургринг" във втората свободна тренировка преди неделното Гран при на Германия, 9-ти кръг от световния шампионат във Формула 1. Втори след проблемите си от първата сесия остана Себастиян Фетел (Ред Бул). Трети завърши лидерът в първенството Дженсън Бътън с БраунGP, а 4-ти е най-бързият от тази сутрин Марк Уебър с Ред Бул.

И двете тренировки днес преминаха с променливо време, заради дъжда. През по-голямата част от втората 90 минутна сесия обаче, трасето бе сухо. Според прогнозите, през целия уикенд се очква да вали и ни очакват вълнуващи моменти в Германия.

Като цяло тренировката мина много спокойно, като няколко пилоти напуснаха за кратко пистата, включително и Хамилтън. Времето на британеца е изненадващо, но всички смятат Ред Бул и БраунGP за фаворити за победата в неделя.

Преди старта в неделя, Бътън води в класирането с 64 точки, пред 41 точки за Барикело, 39 за Фетел. Трети с 35,5 точки е Уебър, пред 21,5 за Трули, Маса - 16, Розберг 15,5 и др. При конструкторите БраунGP води с 105 точки, пред Ред Бул с 74,5, Тойота с 34,5 точки, Ферари 26 точки, Уилямс с 15,5 т, Макларън 13 т. и др.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Юли 2009 13:33 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
Световният шампион Люис Хамилтън с Макларън-Мерцедес даде най-добро време на пистата "Нюрбургринг" и в третата и последна свободна тренировка преди неделното Гран при на Германия, 9-ти кръг от световния шампионат във Формула 1. Британецът бе най-бърз и във втората тренировка вчера.

Втори остана Фернандо Алонсо (Рено), а трети Фелипе Маса (Ферари). Четвърти е местната звезда и фаворит за успех в неделя Себастиян Фетел (Ред Бул). Пети е съотборникът му Марк Уебър, а шести Кими Райконен с Ферари. Лидерът в първенството Дженсън Бътън с БраунGP е 11-ти. Бътън се оплака по радиото от проблеми със спирачките и гумите и техните ниски темеператури. Барикело пък имаше проблем с електрическата система и записа 14-то време.

Интересно е, че всички пилоти в топ 8 са разделени в 0,5 секунди. Не е трябва да се пренебрегва и факта, че пилотите използват различно количество гориво и гуми и с това също могат да се обяснят някои от резултатите им.

За разлика от вчера, този път тренировката се проведе през всичките 60 минути на суха писта. Все пак прогнози за дъжд има и за квалификацията днес от 15,00 часа и за състезанието утре. Силните времена на Макларън загатват, че британците са направил някои подобрения по MP4-24, но истинският тест за Хамилтън ще бъде в квалификацията днес. Все още фаворити за краен успех са БраунGP и Ред Бул.

Тренировката мина много спокойно без инциденти, но имаше и обичайните завъртания. Към края и Алонсо се завъртя и напусна пистата за кратко. Хамилтън водеше пчти през цялото време, като на моменти авансът му бе дори 1 секудна. В последните минути, всички пилоти сложиха по-меките гуми, но Люис запази първото си време от 1:31,121 минути.

Преди старта в неделя, Бътън води в класирането с 64 точки, пред 41 точки за Барикело, 39 за Фетел. Трети с 35,5 точки е Уебър, пред 21,5 за Трули, Маса - 16, Розберг 15,5 и др. При конструкторите БраунGP води с 105 точки, пред Ред Бул с 74,5, Тойота с 34,5 точки, Ферари 26 точки, Уилямс с 15,5 т, Макларън 13 т. и др.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Юли 2009 16:53 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
Пилотът на Ред Бул Марк Уебър победи в последните секунди Рубенс Барикело (БраунGP) в квалификацията на пистата "Нюрбургринг" и спечели пол-позишън преди неделното Гран при на Германия, 9-ти кръг от световния шампионат във Формула 1. Австралиецът печели за първи път в кариерата си челната позиция на старта. Трети в драматичната дъждовна квалификация, остана лидерът в шампионата Дженсън Бътън с БраунGP. Четвърти ще потегли местната звезда Себастиян Фетел (Ред Бул), който се провали в опитите си за първото място. След силно представяне, световният шампион Люис Хамилтън с Макларън-Мерцедес ще потегли 5-ти, пред 6.Хейки Ковалайнен (Макларън-Мерцедес), 7.Адриан Сутил (Форс Индия), 8.Фелипе Маса (Ферари), 9.Кими Райконен (Ферари), 10.Нелсън Пикет (Рено).

Квалификацията бе доста хазартна в първите 2 части, заради падналия дъжд, но в последната трета решителна фаза, пистата бе суха. В последните минути Рубенс бе първи, но после Хамилтън го измести и записа най-добро време, затвърждавайки силната форма на Макларън в Германия.

След тях обаче Уебър записа най-добрия резултат от 1:32,230 минути и следващите опити на Рубенс и Бътън стигнаха съответно само за второто и третото място. Фетел пък не успя и остана едва 4-ти. За първи път пилот на Форс Индия влезе в топ 10 със 7-то място на Сутил, който прекрасно се ориентира в дъжда.

По-рано днес в първата фаза на квалификацията (20 минути) всички пилоти побързаха да се появят пистата още в първите минути, след като се очакваше да завали дъжд, а трасето все още бе сухо. Хамилтън веднага даде първо време, следван от Бътън и Алонсо. Фаворитите записаха добри времена и се класираха напред. В последните 3 минути на тази фаза, все пак заваля и това попречи на Кубица и Глок да подобрят времената си. Алонсо пък ръкомахаше срещу Тимо на старт-финалната права и смяташе, че германецът го е блокирал. Така след първите елиминации не продължиха: 16.Роберт Кубица (БМВ-Заубер), 17.Себастиян Буеми (Торо Росо), 18.Джанкарло Фисикела (Форс Индия), 19.Тимо Глок (Тойота) и 20.Себастиян Бурде (Торо Росо).

Втората фаза на елиминациите (15 минути) започна мега драматично. Отново се очакваше дъжд всеки момент и всички пилоти се появиха вднага на пистата със сухи гуми. Трафикът на трасето бе огромен и някои пилоти дори опитаха доста агресивни изпреварвания бързайки да запишат време. Още преди някой дори да е преминал през старт-финалната линия, над трасето силно заваля и пистата стана много мокра. Хамилтън, Маса, Ковалайнен, Накаджима и други изпуснаха от контрол колите си, след като гумите им изобщо не бяха подходящи за това време. Всички обаче продължиха и се спасиха от затъване в зоните за сигурност.

Така пилотите побързаха да се върнат обратно в бокса за гуми интермедия. С тях набързо състезателите записаха времена, а първи бе Уебър. Около 5 минути преди края на тази фаза, Барикело рискува и се появи на пистата със сухи гуми. Това се оказа правилен ход и Рубенс победи времето на Уебър с цели 3 секунди! Всички останали веднага побързаха отново да сменят гумите си със сухи и някои подобриха значително времената си.

Тук отново настъпи драма, след като в някои участъци отново заваля. Квалификацията се превърна в тотален хазарт и лотария. Едната част от пистата бе по-малко мокра от другата и това обърка сметките на много от инженерите. До финала на тази фаза оставаха около 2 минути. В един момент застрашени от елиминиране бяха дори Райконен, Хамилтън и Бътън, които обаче някак си се промъкнаха напред с по-добри обиколки със сухи гуми. Алонсо се оказа най-голям губещ, след като се завъртя и отпадна. В крайна сметка след драмата, за последните 10 минути не продължиха: 11.Ник Хайдфелд (БМВ-Заубер), 12.Фернандо Алонсо (Рено), 13.Казуки Накаджима (Уилямс-Тойота), 14.Ярно Трули (Тойота), 15.Нико Розберг (Уилямс-Тойота).

Доказателство и най-точна представа за напрежението в бокса дойде от Ферари, след като главният инженер на италианците буквално крещеше на механиците на Маса, че му слагат грешни гуми в последните инфарктни секунди.

Последната фаза (10 минути) започна по-спокойно и не валеше дъжд. След първите бързи обиколки и опити първи бе Барикело, пред Фетел, Уебър, Райконен, Маса, Сутил и др. Инфарктната развръзка обаче предстоеше!

Преди старта в неделя, Бътън води в класирането с 64 точки, пред 41 точки за Барикело, 39 за Фетел. Трети с 35,5 точки е Уебър, пред 21,5 за Трули, Маса - 16, Розберг 15,5 и др. При конструкторите БраунGP води с 105 точки, пред Ред Бул с 74,5, Тойота с 34,5 точки, Ферари 26 точки, Уилямс с 15,5 т, Макларън 13 т. и др.

Според последните прогнози се очаква в неделя отново да вали и променливото време ще направи състезанието непредсказуемо.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 12 Юли 2009 20:58 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
Пилотът на Ред Бул Марк Уебър спечели категорично първата си победа във Формула 1, след успех на пистата "Нюрбургринг" в Гран при на Германия, 9-ти кръг от световния шампионат във Формула 1. Австралиецът спечели за първи път в кариерата си и пол-позишън вчера, а днес диктуваше събитията от старта до финала, въпреки че направи допълнително спиране, заради наказание с преминаване през бокса. Марк беше наказан, след като удари Барикело веднага след старта.

Втори днес в Германия остана съотборникът на Уебър - Себастиян Фетел и така Ред Бул записаха третата си двойна победа тази година. След успеха и в Англия преди 3 седмици Ред Бул загатнаха, че могат да се борят с тима на БраунGP за титлата и първенството наистина е още отворено. Лидерът в шампионата Бътън остана само 5-ти в Англия след като с Рубенс имаха страхотни проблеми с гумите.

Трети днес финишира Фелипе Маса с Ферари, пред 4.Нико Розберг с Уилямс, 5.Дженсън Бътън (БраунGP), 6.Рубенс Барикело (БраунGP), 7.Фернандо Алонсо (Рено), 8.Хейки Ковалайнен (Макларън-Мерцедес), 9.Тимо Глок (Тойота) и др. Световният шампион Люис Хамилтън с Макларън-Мерцедес остана едва последен на 1 тур изоставане от всички пилоти.

Състезанието започна на напълно суха писта. На старта вторият Барикело потегли отлично и притисна спечелилият пол-позишън Уебър. В края на правата, Марк сви рязко надясно и удари Рубенс. Тази странна манерва бе много опасна, заради голямата скорост, но за щастие двамата подължиха. Изненадващо първи в първия десен завой влезе Хамилтън, който направи отличен старт със системата "KERS" от 5-та позиция. Британецът обаче бе ударен от Уебър, изпусна правилната точка на спиране и излезе извън пистата, като спука своята задна дясна гума. Това напълно провали състезанието на Хамилтън и след като влезе в бокса, изостана от лидерите с 1 обиколка.

В челото Барикело успя да се пребори с Уебър и поведе колоната след първите 2 завоя, пред 3.Ковалайнен, 4.Маса (също възполвал се по най-добрия начин от "KERS"), 5.Бътън, 6.Фетел, 7.Райконен, 8.Сутил и др.

След няколко тура Бътън притисна Маса и стана 4-ти. В 9-та обиколка и Фетел атакува Фелипе, но не успя да го мине.

Към 10-та обиколка комисарите решиха да накажат вторият Уебър с преминаване през бокса, заради удара му с Рубенс на старта. Марк премина през пита и се върна 7-ми.

Пилотите на БраунGP очевидно имаха сериозни проблеми с износването на техните гуми. Рубенс водеше, но това не го правеше към този етап фаворит за победата. Барикело и Бътън смениха стратегията си с 3 стопа и това позволи на Уебър и Ред Бул отново да се върнат в борбата за първото място.

След първите спирания в бокса към 20 об. класирнето бе: 1.Барикело, 2.Уебър, 3.Бътън, 4.Фетел, 5.Маса, 6.Розберг, 7.Райконен, 8.Ковалайнен и др.

Скоростта на Уебър и Фетел бе впечатляваща. Въпреки допълнително си спиране, Марк се върна в челото. Ред Бул имаха тотална доминация в Германия.

Сутил и Райконен се удариха на първия завой, след като Адриан излезе от бокса за нови гуми. Предното крило на Сутил се счупи, а след няколко обиколки Кими отпадна, заради технически проблем. Катастрофата прати Сутил на 13-та позиция, след като бе в топ 8.

Около 30 об. преди финала Барикело и Бътън спряха в бокса за 2-ри път, а на Рубенс не успяха да му сипят достатъчно гориво, заради проблем с маркуча. Тези спирания позволиха на Уебър да излезе начело, а преднината му пред втория вече Фетел бе около 20 секунди.

Трети бе вече Маса, пред 4.Розберг, 5.Барикело, 6.Бътън, 7.Алонсо, 8.Ковалайнен и др.

Около 15 об. преди финала Уебър, Фетел и Маса направиха и вторите си планирани спирания за бензин и гуми.

По-назад гумите на Рубенс и Бътън бяха в трагично състояние, а двамата се движеха един зад друг. Те загряваха гумите си на правите, след като колите им не можеха да поддържат правилната им температура. Бътън се оплака по радиото, че Барикело е по-бавен и го задържа.

Около 8 об. преди финала Рубенс спря за трети път, а тур по-късно същото направи и Бътън. Механиците на Дженсън обаче бяха по-бързи и британецът се върна на пистата на метри пред бразилеца.

Така класирането 7 обиколки пред финала придоби и очаквания си вид: 1.Уебър, 2.Фетел, 3.Маса, 4.Розберг, 5.Бътън, 6.Барикело, 7.Алонсо, 8.Ковалайнен, 9.Глок и др. Хамилтън пък бе последен на 1 тур изоставане от всички пилоти.

Проблемите с гумите на Бътън и Рубенс позволиха на Алонсо плътно да се доближи до тях и започна да ги притиска за 5-то място. До финала оставаха само 3 тура, но Алонсо не успя да ги изпревари.

Първата победа на Уебър в кариерата му е наистина впечатляваща, след като той счупи крака си по време на зимната пауза, след сблъсък с джип в Австралия. В крака на Уебър има пирони и той дори стъпва много трудно.

Бътън вече води с по-малка преднина в класирането и е с 68 точки, пред 47 точки за Фетел, Уебър е с 45,5 т, Барикело с 44, а пети е Маса с 22 точки, пред 21,5 за Трул, Розберг 20,5 и др. При конструкторите БраунGP води с 112 точки, пред Ред Бул с 92,5, Тойота с 34,5 точки, Ферари 232 точки, Уилямс с 20,5 т, Макларън 14 т. и др.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 12 Юли 2009 21:27 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
Победителят в Гран При на Германия Марк Уебър заяви, че не е имал идея, че Рубенс Баричело е бил до него, когато са направили контакт в началото на състезанието. Австралиецът получи наказание заради Баричело, но независимо от това Уебър успя да запише победа след брилянтно каране. "Напълно изключих, че Рубенс е до мен в началото", заяви Уебър. "Мислех, че е минал отляво и минах малко на дясно, заради това го и ударих, което обикновено не ми е в стила. Получих наказание. Все пак за мен беше страхотен ден", допълни той.

След 130 състезания, това е първи успех на Уебър, а освен това, той става първият австралиец, спечелил състезание във Формула 1 от 1981 година насам, когато това стори Алан Джоунс.

„Това бе един невероятен ден за мен,” каза Уебър. „Исках наистина много да спечеля след „Силвърстоун”. Мислех, че ще имам своя шанс тук. След като спечелих и пол-позишън, знаех, че имам страхотен шанс, прецених, че единственото, което може да ми попречи, е дъждът, но и този проблем отпадна.”

Марк Уебър вече смята, че въпреки голямата преднина на лидера Дженсън Бътън, титлата все още не е решена. „Няма да се отказваме, ще бъдем постоянни. Най-трудното за една компания е печеленето на трофеи, когато това стане, се осмисля работата ти. Ние обичаме да се борим с отбори като Ферари и МакЛарън, трябва да се състезаваш с големите, за да получиш голямо признание,” завърши Уебър.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 12 Юли 2009 22:36 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
Пилотът на Ред Бул Себастиан Фетел завърши на втора позиция в днешната Гран при на Германия, с което подпечата втората двойна победа за тима от началото на сезона. Младият германец поздрави за първата победа в кариерата съотборника си Марк Уебър, като намери сили да каже, че австралиецът днес е бил непобедим.

"Поздравления за Марк. Днес той беше непобедим и напълно си заслужи първата победа в кариерата. Много съм щастлив от двойната победа, която донесохме на отбора. Не крия, че щях да бъда още по-щастлив, ако аз бях победил, но с първото място в квалификацията Уебър си свърши работата предварително", заяви Фетел. "Започнах много лошо, всички пилоти с КЕРС ме изпревариха. Тръгнах четвърти, а след първия завой се сринах до осмо място. Винаги когато пробвах атака срещу Фелипе Маса, той използваше бутона КЕРС и беше много трудно да го изпреваря. По-късно успях с помощта на перфектна стратегия, но той ме притискаше до финала", завърши германецът.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 12 Юли 2009 22:39 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
Фелипе Маса заяви, че е доволен от третото място, което спечели в днешната Гран при на Германия. Бразилецът стартира едва осми, но след страхотен старт, стабилно пилотиране и добре избрана стратегия успя да си проправи път до почетната стълбичка.

"От много време не съм се качвал на подиума. Направих страхотен старт и задминах много болиди. Имах проблеми с меките гуми, но вторият комплект проработи много добре. Целият отбор свърши чудесна работа със стратегията и избора на гуми. Всичко това ми помогна да финиширам трети. Надявам се да продължим по същия начин с развитието на колата, за да стане тя много по-силна към края на сезона.", завърши бразилецът.

Маса призна, че наличието на КЕРС в неговото Ферари му е помогнало да задържи зад себе си Фетел в голяма част от надпреварата на "Нюрбургринг", като се пошегува с пилота на Ред Бул Себастиан Фетел, че би заменил малко от системата за регенериране на енергията за повече аеродинамично притискане.

"Това е състезание, ние имаме КЕРС, който ни помага при защита на позиция или атака на пилот пред теб. Но ако искаш, можем да разменим КЕРС за малко даунфорс, аз съм съгласен на това веднага", пошегува се Маса с младия си колега Фетел.


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Темата е заключена, не можете да променяте мнения.     [ 12 мнения ] 



  Подобни теми Автор Преглеждания Последно мнение
Преглежда непрочетените мнения Снимки на стадиона
Форум: Спортист 2009 (Своге)
lms_X 247066 14 Окт 2009 23:39
от darkko
Преглежда непрочетените мнения Странджа през сезон 2006/07
Форум: Сезон 2006/2007
kyynadd 193396 06 Юни 2007 15:08
от Fabio_Cannavaro
Преглежда непрочетените мнения На кое място ще завърши "Дунав" в Б Изток?
Форум: Сезон 2006/2007
DUNAV-RUSSE 178159 16 Сеп 2018 10:00
от Dearis
Преглежда непрочетените мнения Купата на България
Форум: Хебър 1918 (Пазарджик)
Anonymous 141480 04 Ное 2006 18:12
от StreeT_HunteR
Преглежда непрочетените мнения Отборът на Спартак - 2006-2007
Форум: Архив
Anonymous 132811 01 Яну 2007 16:25
от SPFC1919

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Иди на:  




Powered by phpBB © 2008 phpBB Group

Контакти | Fans on Facebook | Игра с прогнози