Привърженици
ФК Санкт Паули се радва на известност благодарение на характера на своите привърженици: повечето от феновете на отбора се смятат за антирасисти, антифашисти и антисексисти, и това в определени случаи е водело до конфликти с неонацисти и хулигани при гостуванията. Организацията открито се противопоставя на расизма, фашизма, сексизма и хомофобията, и е включила тази позиция в своето устройство. Привържениците на отбора традиционно участват в демонстрации в квартала „Санкт Паули” в Хамбург, включително и такива относно нелегалното настаняване в квартири или даването на жилища на хора с ниски доходи, като тези в Hafenstrasse и Bambule. Централният фенклуб е „Fanladen St. Pauli”.
Клубът се гордее с това, че има най-големият брой фенки в германския футбол. През 2002г. рекламите на мъжкото списание „Maxim” били премахнати от стадиона на отбора в отговор на протестите на феновете срещу сексистките изображения на жени в рекламите.
Санкт Паули е също така световноизвестен символ на пънка и близките му субкултури. Неофициалното лого „Totenkopf” и кафяво-белите футболни фланелки на отбора често са били носени от международни майстори като Asian Dub Foundation. Turbonegro записали специална версия на песента си „I Got Erection” с преработен текст на немски за Санкт Паули. Фронтменът на KMFDM Sasha Konietzko, който е родом от Хамбург, също е известен фен на Санкт Паули, като в един момент дори сложил огромна картина на юмрук, разбиващ свастика, на главната страница на групата със заглавие „St. Pauli Fans gegen Rechts!” („Феновете на Санкт Паули срещу нацистите!”) под нея. Един от най-известните привърженици и спонсори на клуба е Andrew Eldritch, вокалист на групата The Sisters of Mercy. По време на последното си турне, Sisters Bite The Silver Bullet, през 2006г., Eldritch носел известната фланелка „Totenkopf”.
Домакинските мачове на Милернтор средно събират повече публика от всички останали отбори в трета дивизия на Германия, като често посещаемостта е по-голяма и от тази на мачовете на втородивизионните отбори. Санкт Паули също така може да се похвали с повече притежатели на абонаменти карти от много тимове в Бундеслигата. Едно скорошно проучване изчислило, че отборът има грубо
11 милиона фенове по света , което го прави един от най-популярните германски отбори. Регистрирани са повече от 100 фенклуба, като много от тях са извън Германия.
Освен това, Санкт Паули са известни с близките връзки с други отбори и в частност с приятелството със Селтик.
Клубна култура
• Санкт Паули започва домакинските си мачове с песента на AC/DC „Hells' Bells”, а след всеки техен гол звучи всеизвестната „Song 2” на Вlur,след което публиката полудява от радост и всички на стадиона започват да скачат и да се блъскат един в друг.
• В началото на 90-те се оформила вражда между Санкт Паули и Ханза Рощок, заради големия брой неонацисти сред привържениците на Ханза по това време. Враждата постепенно изчезнала, след като в Ханза установили контрол над тези фенове.
• Големият враг на Санкт Паули е Хамбургер ШФ, най-големият клуб в Хамбург. Предишните дербита са преминавали под засилен полицейски контрол, за да може агитките на двата отбора да бъдат разделени, тъй като Хамбургер има малка, но забележима група от неонацистки фенове. По време на дербитата, феновете на Хамбург издигат плакати с надписи като "HASS" (омраза), или скандират "Zecke verrecke!" ("Умрете, паразити!"), докато феновете на Санкт Паули често отговарят, използвайки популярната фраза на лявото политическо крило в Италия, "Amburgo, Amburgo: Va fanculo!" ("Хамбург, Хамбург: вървете на майната си!"). Тъй като стадионът на Хамбургер ШФ се намира в покрайнините на Хамбург, близо до завод за изгаряне на отпадъци, много от феновете на Санкт Паули считат своя отбор за единствения „истински” футболен клуб в града.
• Санкт Паули се гордее с може би последното останало табло за резултата в горните дивизии, което не е електронно. След всеки гол един от работещите на стадиона ръчно променя резултата, като сваля и сменя табелата със съответната цифра.