bulgarian-football.com | bgclubs.eu | GOAL.bg | Левски София | ДЮШ Левски | bfl-team.com | pi4e.com | Dropbox | eRepublik
* Влез   * Регистрация



Последно посещение:
Дата и час: 19 Мар 2024 06:36




Напиши нова тема Отговори на тема     [ 158 мнения ]  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Формула 1 - новини
МнениеПубликувано на: 28 Окт 2006 13:19 
Рено няма намерение да напуска Формула 1

Изображение

Рено няма да напуска скоро надпреварата във Формула 1 и ще продължи участието си за дълъг период, информира "Евроспорт". “Ние ще останем във Формула 1 още дълго време. Мисля, че новите правила, които влизат в сила от 2007 г., ще помогнат състезанията да стават все по-интересни и непредвидими. За Рено участието в тази надпревара помага за утвърждаването на марката ни и продуктите ни”, заяви президентът на компанията Карлос Госън. Пилотите на тима за следващия сезон ще са Джанкарло Фисикела и Нелсън Пикет младши.


Върнете се в началото
  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 28 Окт 2006 13:20 
Жан Тод напуска екипа на "Ферари" във Формула 1

Изображение

Спортният директор Жан Тод e третата ключова фигура, която напуска екипа на "Ферари" във Формула 1 след седемкратния световен шампион Михаел Шумахер и техническия шеф Рос Браун, съобщава електронното издание на Формула 1.
Френският мениджър, който заедно с германския пилот и британския инженер бе в основата на успехите на италианския тим през последните десет години, получи по-висок пост в йерархията на екипа. Президентът на "Ферари" Лука Кордеро ди Монтедземоло назначи Тод за изпълнителен директор на едноименната спортна марка. Така бе сложен край на спекулациите относно бъдещето на французина. В последните две години неведнъж се появиха информации, че Жан Тод ще напусне Формула 1. Една от най-популярните версии на европейските издания бе, че той ще се кандидатира за президент на Международната автомобилна федерация (ФИА) на мястото на настоящия шеф Макс Мозли. Според италианския всекидневник "Гадзета дело спорт" поста спортен директор на "Ферари" за Формула 1 ще заеме дясната ръка на Жан Тод - Стефано Доменикали.


Върнете се в началото
  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 01 Ное 2006 12:55 
Offline
Хип Хоп до гроб
Аватар

Регистриран на: 30 Окт 2006 18:50
Мнения: 395
Алонсо приключи празнествата за титлата във Франция

31 Октомври 2006, 15:46
Източник: Sportal.Bg


Алонсо приключи празнествата за титлата във Франция
Сн.: Sportal.bg
Двукратният световен шампион във Формула 1 Фернандо Алонсо приключи еропейската си обиколка в заводите на Рено по случай втората си титла в шампионата.
След края на последното състезание от сезона на пистата "Сао Пауло" в Бразилия, испанецът пристигна в Енстоун (Англия), където се намира завода и базата на екипа на Рено. Там повече от 500 работници посрещнаха техния герой. Няколко дни по-късно 25-годишният пилот се завърна в родния си град в Овиедо (Испания), където на един от площадите се събраха повече от 20 000 негови фенове. Вчера Алонсо приключи обиколката си във Франция, като долетя до Вири-Шатилон. Мястото се намира в близост до Париж и там се произвеждат 2,4 литровите V-образни 8-цилиндрови мотори на Рено. Според медиите в Испания, Алонсо е прекарал повече от 2 часа с хората от фабриката

Алонсо ще отпразнува титлата от балкона на кметството в Овиедо

Мадрид. Испанският спортен всекидневник “Марка” информира, че двукратният световен шампион във Формула 1 Фернандо Алонсо ще отпразнува втората си титла в неделя (29 октомври) в Овиедо заедно с привържениците си. Пилотът, който триумфира с болида на Рено, ще поздрави феновете си от балкона на кметството в града. Освен това на един от главните площади в Овиедо ще бъде монтирана огромна видеостена, за да може празненството да бъде проследено от повече хора

Източник: Focus Sport


Последна промяна speedbreaker на 09 Дек 2006 00:20, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 13 Ное 2006 01:24 
Макларън ще съобщи името на съотборника на Алонсо през декември

Изображение

Макларън ще съобщи името на съотборника на новия си пилот Фернандо Алонсо през декември, съобщава сайтът “F1 news.ru”. Основни претенденти за мястото са Люис Хамилтон и Педро де ла Роса.

Агенция Фокус


Върнете се в началото
  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 09 Дек 2006 00:22 
Offline
Хип Хоп до гроб
Аватар

Регистриран на: 30 Окт 2006 18:50
Мнения: 395
Райконен вече е най-добре платеният пилот

Новият пилот на Ферари Кими Райконен вече е най-скъпоплатеният пилот във Формула 1, след като седемкратният световен шампион Михаел Шумахер се оттегли от Гран при. Догодина в тима на “Черните кончета“ Райконен ще печели около един милион долара на седмица. Всички доходи на “Айс мен“ през 2007 г. ще възлизат на 51 милиона долара.

Според швейцарските медии състоянието на Шумахер възлиза на 800 милиона долара. В същото време ролята му в тима на Ферари като "помощник" за следващата година му донесе още 10 милиона долара.[/img]


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 09 Дек 2006 12:01 
Offline
Аватар

Регистриран на: 30 Окт 2006 18:58
Мнения: 1300
Местоположение: Където си пойскаме
Отбор: Спортист 1924 (Своге)
Skype: ruslan8989
Един от най-безмислените спортове е формула 1

_________________
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 09 Дек 2006 12:55 
Offline
Аватар

Регистриран на: 30 Окт 2006 19:55
Мнения: 520
Местоположение: ...FootBallLand<->The Moon...
Отбор: Локомотив 1929 (Мездра)
Skype: loko_mezdra
И защо така мислиш?

_________________
Loko Mezdra In My Heart Forever!!!
Veni,vidi,vici!!!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 14 Дек 2006 00:26 
Offline
Хип Хоп до гроб
Аватар

Регистриран на: 30 Окт 2006 18:50
Мнения: 395
15 хиляди гледат Ковалайнен в Клермон Феран

Хейки Ковалайнен за последен път кара болид на Рено с гуми Мишлен по време на демонстрация в Клермон Феран. Повече от 15 хиляди зрители излязоха по улиците на френския град, за да наблюдават обиколките на финландеца по импровизираната писта.
"Наистина беше много забавно да карам по улиците. Първата ми задача бе да запомня къде по трасето има неравности. После, в последната обиколка, качих на четвърта предавка и достигнах 230 км/ч. За щастие гумите ми имаха достатъчно механично сцепление!", разказа Ковалайнен.

Освен това на главния площад в града бе организирана изложба на Рено R25 и боксове от Формула 1, чиято цел бе да покажат ролята на Мишлен в Гран при.

Ред Бул ще тества новия болид през януари

Тимът на Ред Бул от Формула 1 ще е готов с новия болид за първи тестове на пистата през втората половина на януари, съобщи шефът на отбора Крисчън Хорнър.
Англичанинът разкри, че болидът RB3 ще завърти първите си обиколки следващия месец в общите тестове, които са предвидени в новия правилник.

Хорнър заяви, че Ред Бул ще продължи да използва двигатели на Ферари в шасито от 2006 година докато дизайнерът Ейдриън Нюи не завърши разработките на новия болид.

През 2007 година Ред Бул ще кара с двигатели Рено V8, а Ферари ще снабдява тима на Торо Росо.

Засега не е ясно дали Роберт Доорнбос ще приеме договор като тест пилот за следващия сезон. Михаел Амермюлер, чието име се спрягаше като ново попълнение на Ред Бул, не е сключил контракт. Германецът Амермюлер реши да кара тази година в сериите GP2.

"Михаел Амермюлер е в младежкия отбор на Ред Бул и може да го викаме за отделни тестове или тренировки. Доволни сме от работата и от развитието му", каза Хорнър.

Ферари подготвя специална награда за Шумахер

Михаел Шумахер прекрати състезателната си кариера във Формула 1 след рекордните седем световни титли и 91 победи за Гран При и получи множество награди и отличия за невероятните си постижения.
Най-големият трофей в колекцията на Шумахер обаче ще му бъде връчен тази седмица в щабквартирата на Ферари в Маранело.

Ферари ще почете аса си с огромна стъклена купа, висока 1.6 метра и тежаща не по-малко от 200 килограма. На нея са изписани имената на всичките 72 старта за Гран При, които Шумахер спечели за италианския отбор, твърди испанският спортен всекидневник Ел Мундо Депортиво.

Лука ди Монтедземоло, президент на Ферари, е оптимист за бъдещето на отбора във Формула 1. Тази година пилоти са Кими Райконен и Фелипе Маса.

"Една златна ера приключи, но започва друга", заяви Ди Монтедземоло.

Мика Хакинен: Алонсо отново е фаворит за титлата

"Да спечеля две титли беше много трудно. Когато хората виждат как Фернандо Алонсо побеждава, очакват, че всичко е много лесно, но всъщност е страшно трудно. Аз триумфирах два пъти, да го направиш три - е невероятно. Само няколко пилоти са способни на подобно нещо", смята Хакинен.
"Алонсо е шампион и през 2007 година ще кара с най-добрата технология. Той е фаворит в шампионата - има таланта и амбицията и очаквам да победи отново", смята Хакинен.

Преди две седмици отборът на Макларън от Формула 1 покани бившия си пилот Мика Хакинен да тества новия болид на пистата в Барселона. След петгодишно отсъствие финландецът седна в кокпита в официална тест-сесия, демонстрира чудесни рефлекси и натрупа нови впечатления.

Източник: www.sportni.bg


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 17 Дек 2006 00:24 
Offline
Хип Хоп до гроб
Аватар

Регистриран на: 30 Окт 2006 18:50
Мнения: 395
Алонсо започна първия си тест с Макларън

Фернандо Алонсо вече върти обиколки с болида на Макларън на пистата Херес, след като бе освободен предсрочно от контракта си с Рено. Испанецът направи първия си тур някъде около 9 ч. сутринта. Той пристигна на Херес вчера следобед, отсядайки в близкия хотел, заедно с баща си и мениджъра си.
Сребърните стрели засега пазят пълно мълчание по отношение на подробностите около споразумението с Рено, постигнато буквално в последната минута. Преговорите се водиха до късно снощи, а механиците на Макларън бяха изпратени още в 5 часа тази сутрин, за да подготвят боксовете.

Всички лога на спонсори бяха премахнати от болида, а Фернандо се появи с бял овърол и бяла каска, единствено с испанското знаме върху коланите.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 17 Дек 2006 00:27 
Offline
Хип Хоп до гроб
Аватар

Регистриран на: 30 Окт 2006 18:50
Мнения: 395
При автомобилна катастрофа загина Клей Регацони

Бившиат пилот във Формула 1 в отбора на Ферари Джанклаудио "Клей" Регацони (Швейцария), загина при автомобилна катастрофа в близост до Парма, съобщи италианската агенция АНСА.
67-годишният Клей Регацони е загинал при катастрофа на неговата кола с друга кола и камион от международния транспорт на магистралата Милано - Болоня.

Клей Регацони - роден на 5 септември 1939 година в Лугано (Швейцария), има 132 старта във Формула 1 в периода между 1970-1980-та година и 5 победи.

Регацони бе световен вицешампион във Формула 1 през 1974 година след бразилеца Емерсон Фитипалди.

През 1980-та година Регацони претърпя тежка катастрофа на старта за Голямата награда на САЩ в Лонг Бийч и остана с парализирани крака.

Мир на праха му :(


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 22 Дек 2006 17:09 
Offline
Хип Хоп до гроб
Аватар

Регистриран на: 30 Окт 2006 18:50
Мнения: 395
Лука ди Монтедземоло: Време е Райконен да стане шампион

Маранело. Президентът на Ферари Лука ди Монтедземоло сподели, че новият пилот на “Скудериата” Кими Райконен има реални шансове да стане за първи път шампион във Формула 1, информира Gazzetta dello Sport. Финландецът ще трябва да замени Михаел Шумахер, който тази година сложи край на състезателната си кариера. “Кими Райконен е сред най-талантливите пилоти във Формула 1. В Макларън Мерцедес натрупа голям опит и сега е време да стане шампион”, коментира пред изданието собственикът на “черните кончета”.

Източник: Фокус Спорт


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 26 Дек 2006 02:31 
Offline
Хип Хоп до гроб
Аватар

Регистриран на: 30 Окт 2006 18:50
Мнения: 395
Шумахер става скаут за млади пилоти

Президентът на Ферари Лука ди Монтедземоло обяви, че германският ас Михаел Шумахер ще има собствен офис в базата на отбора в Маранело и една от основните му задачи ще бъде да наблюдава като скаут млади и талантливи пилоти.

"Михаел вече проявява интерес към новата си роля във Ферари и ще наблюдава и картинг пилотите. Той ще бъде и консултант на Ферари със собствен офис и ще посещава и състезания", обяви Ди Монтедземоло пред Гадзета делло Спорт.

"Михаел знае всичко за Формула 1 и ще ни помогне с някои решения", смята президентът на Ферари.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 27 Дек 2006 08:55 
Offline
Зелен до гроб
Аватар

Регистриран на: 31 Окт 2006 00:00
Мнения: 814
Местоположение: PazardJik cItY
Канадският пилот Жак Вилньов, който празнува в Канада със съпругата си и малкия си син коледните празници, заяви, че ще обяви бъдещето си след празниците, съобщи Спорт Експресс. Очаква се Вилньов да се върне през януари в Европа и да даде яснота по въпроса. “През януари ще излезе моята автобиография и тогава ще разберете всичко, което искате, около моята бъдеща кариера”, поясни канадецът.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 29 Дек 2006 01:04 
Offline
Хип Хоп до гроб
Аватар

Регистриран на: 30 Окт 2006 18:50
Мнения: 395
Ямамото се съгласи отново да е тест-пилот на Супер Агури

Японецът Сакон Ямамото се съгласи да остане в тима на Супер Агури през 2006 г. като втори тест-пилот. Миналия сезон младокът беше титуляр за екипа във втората част на шампионата, след като замени французина Франк Монтани. Както е известно, догодина титулярни състезатели в отбора на Агури Сузуки ще бъдат Такума Сато и британецът Антъни Дейвидсън. Първи тест-пилот ще е 21-годишният холандец Гиедо ван дер Гарде. Той се състезава в европейските серии Формула 3 и освен това е член на програмата за развитие на млади таланти на Макларън.

При дебюта си във Формула 1 тази година отборът на Супер Агури не успя да запише нито една точка, а лицензът на започналия като титуляр в началото на сезона Юджи Иде бе отнет от ФИА. Международната автомобилна федерация изхвърли неопитния състезател, след като в първите стартове Иде причини множество катастрофи и създаваше рискове

Изображение

Спортал БГ


Последна промяна speedbreaker на 29 Дек 2006 01:13, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 29 Дек 2006 01:09 
Offline
Хип Хоп до гроб
Аватар

Регистриран на: 30 Окт 2006 18:50
Мнения: 395
Михаел Шумахер – странната история на неговото оттегляне

Изображение

Неделя, 10 септември 2006 година - пистата "Монца". В момента, в който Михаел Шумахер пресече финала и спечели Гран при на Италия, подчинените на пресаташето на Ферари Лука Коладжани започнаха да раздават лист хартия на журналистите пред моторхоума на отбора. Това беше пресрелийсът, оповестяващ оттеглянето на най-успелия пилот в историята на Формула 1, който все още бе във върхова форма и се бореше за световната титла. Коладжани бе получил изключително точни инструкции какво и кога да направи от президента на Ферари Лука ди Монтедземоло.

Изборът на този момент беше странен, тъй като Шумахер се канеше лично да оповести решението си на пресконференцията след награждаването на подиума. Обикновено комюникета се раздават след или по време на обявяването на новина, но много рядко преди това. Така че половин час по-късно Шумахер обявяваше нещо, което всички вече знаеха.

Изображение


До момента на разгласяването на дългоочакваната новина никой не знаеше какво точно ще стане. Според някои Шумахер не искаше да се оттегли, не и точно този ден. Пилето все още беше в достатъчно силна позиция, за да се наложи. Но Монтедземоло му беше определил „Монца”, като краен срок за обявяване на решението му преди много време (изрично против желанието на Жан Тод). Алтернативите бяха или да кара заедно с Кими Райконен през 2007 г., или да се оттегли.

Преди години никой не би се осмелил да нарежда на Михаел Шумахер какво да прави. Той беше Кралят на Формула 1 в продължение на 12 години. Това не се нравеше особено на Монтедземоло, който се придържаше към гледната точка на Енцо Ферари, че пилотите са служители, изпълняващи повелите на работодателя си. Подходът на Тод бе различен – той разглеждаше водещите фигури в отбора, включително Шумахер, като близки приятели. За 11-те сезона, през които Шумахер караше за Ферари, Лука беше настоял на своето един-единствен път. Сега беше повел битка с намерението да я спечели.

Изображение

Преди 6 години, воден от желанието да осигури най-добрия шанс за отбора си да печели, Лука беше пожелал да привлече Мика Хакинен за съотборник на Шумахер. Но тогава намерението му бе блокирано от Шумахер и Тод. Сега обаче беше решен да се наложи. Той искаше Райконен и ако цената за това бе напускането на Шумахер, бе готов да я поеме. Шумахер не беше просто изместен от Ферари, той не беше готов да продължи при предложените му условия. В резултат на това беше решил, макар и неохотно, да се оттегли. Избраният момент беше добър – той си отиваше докато все още бе във върхова форма.

Изображение

Естествено при дадените обстоятелства и двете пресконференции бяха тъжни събития. Шумахер беше мрачен, въпреки че се усмихваше и очевидно не виждаше повод за радост в оттеглянето си. Но той се придържаше към фирмената линия и не даде израз на чувствата си. От друга страна вече обявеното решение не му беше оставило място да маневрира. Последното беше сторено по изрично нареждане от Монтедземоло, искащ да демонстрира че имено той, а не Шумахер командва.

Шумахер бе на 37 години и според Монтедземоло бе преминал “срока на годност”. Както отбеляза мениджърът на Шуми Вили Вебер, “Михаел откри, че вече не притежава влиянието, което си мислеше, че има във Ферари”.

Отброяването на дните до оттеглянето на Шумахер бе започнало на 25 август 2005 г., когато Райконен подписа едногодишна опция, даваща право на Ферари да сключи в рамките на определен период договор с него при заплата от около 45 милиона долара за сезони 2007-2009 с допълнителни опции за продължение след това. Цената на опцията така и не се потвърди, но според слухове бе около 5 милиона.

Изображение

През лятото на 2005 г. мениджърът на Райконен Дейвид Робъртсън се готвеше да преговаря с Рон Денис за бъдещето на финландския пилот. Според Робъртсън преговорите щяха да са съвсем кратки. Договорът изтичаше, но Денис имаше опции за подновяването му. Проблемът беше, че ако Рон подновеше договора, според договорените опции трябваше да плаща 60-70 милиона долара на година до 2009-та. Рон не искаше да плати такава висока цена, макар че желаеше Райконен да продължи да кара за отбора му. Робъртсън бе изненадан, че Рон отказва да упражни опцията. Изглежда Денис нарочно я е оставил да изтече с намерението след това да поднови преговорите на чисто, тъй като според него Кими нямаше къде да ходи. Но Робъртсън бе доловил недоволство и разцепление в Макларън – Ейдриън Нюи бе пред напускане и съществуваше вероятност и Томбазис да си тръгне. От друга страна смяташе, че повечето от проблемите на Ферари бяха свързани с гумите. Тя бяха разрешими и Робъртсън знаеше че Рос Браун и Рори Бърни не бяха станали внезапно лоши инженери. Затова той не прекрати преговорите с Денис, а му каза, че ще се видят отново.

СЛЕДВА ПРОДЪЛЖЕНИЕ ...

Източник: sportal.bg


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 29 Дек 2006 01:13 
Offline
Хип Хоп до гроб
Аватар

Регистриран на: 30 Окт 2006 18:50
Мнения: 395
Михаел Шумахер – странната история на неговото оттегляне – 2 част

Мениджърът на Кими Райконен - Робъртсън прецени какви са му опциите и отиде във Ферари да провери възможностите там. Според него преговори само с Жан Тод биха били загуба на време, затова си издейства среща с Тод и Лука ди Монтедземоло. Пресметлив ход основан на политиката “разделяй и владей”. Преценката му е изключително точна. Докато Тод не е много запален от идеята да привлече Райконен, Лука е повече от ентусиазиран. Съществуват обаче някои усложнения. Ферари вече притежават опция за Валентино Роси и Тод открито изразява съмнения, че Шумахер няма да иска Райконен за съотборник. Но Робъртсън се среща с Монтедземоло на четири очи и скоро след това двамата се договарят да подпишат опция, според която Ферари ще плати на Кими за привилегията да има правото да го наеме като пилот в рамките на 1 година. Но Робърстън все още не беше гарантирал бъдещето на Кими. Всъщност по това време той дори не си мисли, че Ферари действително ще подпишат с Райконен. Но това е застраховка, която смята да използва за оказване на натиск при преговорите с Денис.

Изображение

Споделяйки информацията за опцията на Ферари с подбрани приятели журналисти, Робъртсън се погрижи слухът да се разпространи из падока. Нещата се уталожиха до края на сезона. След време Денис разбра за слуха, че Райконен е подписал с Ферари. Въпреки че това беше само опция, той веднага се досети какво точно става и реши, че няма да позволи да го държат за заложник в продължение на година, оставяйки се на Ферари да решава бъдещето му.

В този момент ситуацията с третия пилот в тази история ставаше все по-неясна сред ширещите се слухове, че Рено ще напусне Формула 1 в края на 2006 г. Добре информиран източник бе подшушнал на Рон, че това неминуемо ще стане. Въпреки че това би било лоша новина за Формула 1, за Денис новината бе доста добра. Със засилването на приказките Алонсо бе въвлечен в играта. Денис му направи оферта. При заплата от $6 млн. на година, Рон, както и всички останали в падока, осъзнаваха, че Алонсо не е добре платен. Англичанинът му предложи 16 милиона на година. Моментът бе перфектно избран. По това време перспективите за Рено за 2007 г. бяха твърде мрачни, докато тези на Макларън, особено след добрия сезон през 2005-а, бяха много добри. Сребърните стрели тъкмо бяха обявили подписания спонсорски договор с мобилния гигант Водафон за 2007 г. и имаха повече пари от когато и да било.

Изображение

При това положение мениджърът на Алонсо Флавио Бриаторе нямаше друг избор освен да посъветва пилота си да приеме офертата на Денис. Той знаеше, че в този момент Рено нямаха възможност да направят еквивалетно предложение на испанеца (въпреки че това щеше да се промени по-късно). Денис постави едно условие към предложението си – да обяви договора веднага, въпреки разрива, който щеше да причини в отбора и пилотите, каращи за него в момента. Според близки приятели това е продиктувано от желанието му да си го върне на Робъртсън и да покаже на всички от Гран при колко е ловък.

Договорът с Алосно бе разгласен пред нищо неподозиращата общественост малко преди Коледа през 2005 г. Това предизвика сензация, въртяща се главно около ролята на Бриаторе и очевидния конфликт на интереси. Беше интригуващо, че той и Рон излязоха с коренно различни версии относно това как точно Алонсо е бил отмъкнат. Но в крайна сметка това беше без значение. След опустошенията по банковата му сметка, нанесени преди от Робъртсън и Кими, Рон беше удовлетворен да прилапа Алонсо само за 16 милиона на година.

Изображение

Във Ферари Шумахер излеждаше здраво укрепен както винаги и италианският отбор бе подписал опция с Роси за 2007 г., но в този случай Роси държеше опцията – тоест ако Роси бе решил да упражни правото си, за Райконен нямаше да има място. Ситуацията се усложни леко, когато Рубенс събра две и две и разбра, че за него не остава кола в края на 2006-а. Хонда му предложи високоплатен тригодишен договор и бразилецът си издейства предсрочно освобождаване. За да го замени, отборът подписа с Фелипе Маса едногодишен контракт колкото да запуши отворилата се дупка. Шумахер очакваше, че през 2007-а съотборник ще му бъде Роси. Но в началото на 2006 г. Монтедземоло осъзна, че не иска това. Подписването с Валентино беше идея на Тод и Михаел. Лука искаше неговия човек Кими, да кара през 2007-а и започна да работи по осъществяването на този план.

Изображение

Може да изглежда нелепо, че Лука е принуден да води политически игри в собствената си компания, но положението беше именно такова. Тод беше превърнал Ферари в свое феодално владение, колкото и неприятно да бе това за Лука. Двамата с Тод бяха кръстосвали шпаги преди това, последния път при спора им за бъдещия спонсор на Ферари. Лука искаше да се откаже от цигарените пари и да намери алтернатива, Тод предпочиташе да остане с Марлборо, които се натискаха да продължат договора със Скудерията. Този рунд бе спечелен от Тод, който подсигури 200 милиона долара на година за петгодишен период – най-крупната спонсорска сделка в историята на Формула 1 и предложение, на което отборът нямаше как да откаже.

Изображение

Нарастващото влияние на Тод във Ферари не се нравеше на Лука. Той не желаеше да се избави от французина, а просто да разбие съюза Тод-Браун-Шумахер, който според него контролираше отбора. Следващата среща на бойното поле бе относно Михаел Шумахер и двамата нямаха намерение да отстъпят от позициите си.

СЛЕДВА ПРОДЪЛЖЕНИЕ ...

Източник:sportal.bg


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 02 Яну 2007 20:26 
Offline
Хип Хоп до гроб
Аватар

Регистриран на: 30 Окт 2006 18:50
Мнения: 395
Алонсо с три пъти по-висока заплата в Макларън

Шампионът във Формула 1 Фернандо Алонсо ще получава по 30 млн. евро на година в новия си отбор Макларън, съобщава испанският всекидневник "Ас".

Това е с три пъти повече от заплатата, която испанецът вземаше докато бе в Рено.

По този начин Алонсо оглавява класацията за най-добре платени пилоти във Формула 1 през новия сезон.

Далеч след него е финландецът Кими Райконен със "скромните" 18 млн. евро.

Източник: sport1.bg


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 06 Яну 2007 23:38 
Offline
Хип Хоп до гроб
Аватар

Регистриран на: 30 Окт 2006 18:50
Мнения: 395
Михаел Шумахер – странната история на неговото оттегляне – 3 част

Изображение

През 2005 г. Президентът на Ферари Лука ди Монтедземоло реши, че не иска Валентино Роси, въпреки че последният имаше твърда опция да се присъедини към отбора. Лука убеди Роси да не упражни опцията и да остане при мотоциклетните състезамия в Мото GP. Това решение разстрои Михаел Шумахер, който беше наясно какво предстои. Роси се готвеше по специална програма, чиято цел бе да натрупа опит с колата преди 2007 г. Шумахер тогава заяви: “Съжаляваме, че Роси няма да дойде в отбора. Според мен той е голям талант и би се справил с карането”.

Рос Браун, техническият директор на Ферари и основен съюзник на коалицията Тод-Шумахер, също не беше доволен и коментира: “Бяхме много впечатлени от постигнатото от него. Можеше да е много вълнуващо. Той беше впечатляващ във всички тестове, които направи, иначе нямаше да го вземем толкова насериозно. Щеше да е добро предизвикателство, жалко.”

Изображение

Съобщението относно Роси подхрани спекулациите, че от Ферари вече са решили пилотската двойка за 2007-ма и че Кими ще бъде обявен за съотборник на Шумахер през следващия сезон. Но към средата на лятото това далеч не беше сигурно и във Ферари с пълна сила се водеше борба. Ситуацията беше патова и щеше да продължи да е такава до крайния срок за упражняване на опцията.

Междувременно Дейвид Робъртсън смяташе, че Ферари може и да не се възползва от опцията си за Кими и че Шумахер няма да иска да кара заедно с него. Това го подтикна да поднови преговорите с Рон Денис, за да си гарантира че си е оставил вратите отворени и в Макларън. Но колата на Макларън през 2006 г. беше провал, 3 ключови фигури от техническия отдел начело с Ейдриън Нюи си бяха тръгнали и условията бяха изцяло други. Затова през май Робъртсън започна сериозни преговори и с Флавио Бриаторе за евентуално преминаване на Кими в Рено. В лицето на Флавио Робъртсън откри отборен шеф, който отчаяно искаше да сключи договор. Минусите на това бяха, че заплащането щеше да е наполовина от това, което Райконен получаваше в Макларън или това, което щеше да получава във Ферари. Плюсовете бяха, че за сметка на това щеше да седне в силно конкурентна кола. Кола, която през май 2005 г. беше най-силната.

Изображение

Позицията на Бриаторе беше съвсем различна от тази през декември 2005-та. Вече беше ясно бъдещето на отбора и Карлос Госн, президентът на автомобилната марка Рено, беше поел дългосрочно задължение за оставането на отбора във Формула 1. Бриаторе вече беше в състояние да предложи на Райконен прилично възнаграждение - според информации около 21 милиона долара, но с възможност да се сключат допълнителни индивидуални спонсорски договори на сума от около 10 милиона долара.

Двамата с Робъртсън проведоха обстойни преговори и самият Флавио инвестира от собственото си време в опити да омае Робъртсън. По-късно Флавио споделил ядосан пред приятели, че според него Робъртсън просто му е губел времето и Рено е бил резервен вариант срещу първия избор – Ферари. Но това не е така. Робъртсън действително е преговарял с Флавио смятайки, че Ферари няма да упражнят опцията си заради Шумахер.

Изображение

През цялото лято зад кулисите в Маранело се вихреше гражданска война. Но Шумахер осъзна, че вече няма силата да налага нещата според волята си. Монтеземоло изгежда не му пукаше особено дали той ще остане или не. На подиума след Гран при на Германия, която Шумахер спечели следван от Маса и Райконен, пилот номер 1 на Ферари разигра публичен спектакъл демонстрирайки привързаност към съотборника си и тотално игнорирайки Райконен. Беше класическа постановка на Шумахер – той показваше на Лука пред всички какво иска и колко прекрасно би било ако стане. Монтеземоло изобщо не се впечатли. Дори обратното, според вътрешни източници това само е засилило решимостта му да се избави от суперзвездата. И през август се оказа, че Робъртсън е сгрешил в преценката си, когато Монтеземоло подписа договора.

Изображение

Когато Шумахер разбра новината, той поиска от Монтеземоло да му даде срок до края на сезона да реши дали ще остане и партнира на Райконен. Междувременно поиска да не се разгласява нищо за подписания с Кими договор. Но Монтеземоло не се съгласи. Той търсеше разрешение на ситуацията и уведоми Шумахер, че очаква неговото решение до „Монца”, когато Райконен ще бъде обявен за пилот на Ферари. Изглежда по това време Рос Браун също бе решил да напусне, ако Шумахер не остане. Тази информация бе пусната сред журналисти, за да се окаже допълнителен натиск върху Монтеземоло. Краят обаче беше близо, Монтеземоло бе стигнал твърде далеч и нямаше връщане назад.

Изображение

Монтеземоло спечели битката – Шумахер не пожела да кара заедно с Райконен и вместо това щеше да обяви оттеглянето си. Но това решение бе пряко волята му. Той би предпочел да продължи да кара с Фелипе Маса като съотборник. Сега през 2008 година седемкратният световен шампион, само на 37 години, трябва да реши какво ще прави с живота си. Шумахер прие да е консултант на Ферари през новия сезон и да отговаря за търсенето на млади пилоти. Само времето ще покаже дали ще успее да да забрави състезанията от Формула 1 и дали някои ден няма да се върне зад волана на автомобил от Гран при.

КРАЙ

Източник: www.sportal.bg


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 06 Яну 2007 23:40 
Offline
Хип Хоп до гроб
Аватар

Регистриран на: 30 Окт 2006 18:50
Мнения: 395
Фисикела бил под напрежение

Изображение

Пилотът на Рено Джанкарло Фисикела заяви, че е под напрежение за предстоящия сезон във Формула 1. Римлянинът усеща, че това е може би последният му шанс да направи нещо запомнящо се в своята кариера, защото през изминалите два сезона беше в сянката на световния шампион Фернандо Алонсо. "Под натиск съм. Сега трябва да водя отбора. Но цял живот съм чакал този момент и ще се възползвам" - поясни Фиси. Запитан как ще обясни това, че младият Ковалайнен е бил по-бърз в предсезонните тестове, 34-годишният италианец отговори: "Бадоер също беше по-бърз от Маса във Ферари. Но мислите ли, че Лука ще замени Фелипе само защото се е представил по-добре в тестовете?"


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 29 Яну 2007 03:04 
Offline

Регистриран на: 30 Окт 2006 19:45
Мнения: 806
Местоположение: Сухиндол
Отбор: Локомотив (София)
Алонсо и Райконен са с равни шансове за титлата във Формула 1

Лондон. Световният шампион Фернандо Алонсо и Кими Райконен са с равни шансове да спечелят титлата във Формула 1 през новия сезон според водещия световен букмейкър "Sportingbet". Залози за всеки един от тях се приемат при коефициент 2,75. Испанецът Алонсо премина в отбора на "Макларън-Мерцедес" от "Рено", докато финландецът е новият пилот на "Ферари". Шансовете на бразилеца Фелипе Маса, който ще бъде съотборник на Райконен, са оценени с 6,00. Сезонът започва на 18 март със старта на Гран при на Австралия.

_________________
https://bitakat.alle.bg/


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 31 Яну 2007 16:06 
Offline
Хип Хоп до гроб
Аватар

Регистриран на: 30 Окт 2006 18:50
Мнения: 395
Алонсо блъска новото Ферари във Валенсия

Изображение

Вчера на пистата “Рикардо Тормо” във Валенсия голяма част от отборите във Ф1 започнаха изпитания за новия сезон. Двукратният световен шампион Фернандо Алонсо подкара новата кола на Макларън-Мерцедес MP4-22. В една от обиколките си обаче, испанецът претърпя първия си инцидент за годината. Алонсо се движеше зад тест-пилота на Ферари Лука Бадоер и закачи задната част на 248F1 (на снимката горе). Италианецът изгуби контрол над автомобила и се озова в чакъла. Алонсо също спря на пистата, след като получи повреда в резервоара за масло и то се разтече на асфалта.

По-рано обаче, Фернандо постигна най-доброто време за деня. Втори остана тест-пилотът на Рено Нилсън Пикет джуниър зад волана на R27. Кими Райконен финишира пети с новото Ферари F2007. Времето на пистата беше студено и мокро и се очаква днес условията да са по-добри.

Изображение

Източник: www.sportal.bg


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 31 Яну 2007 16:07 
Offline
Хип Хоп до гроб
Аватар

Регистриран на: 30 Окт 2006 18:50
Мнения: 395
Райконен най-накрая подкара новото Ферари

Изображение

Тази сутрин на пистата “Рикардо Тормо” във Валенсия пилотът на Ферари Кими Райконен най-накрая дебютира с новата кола на тима F2007. До сега тестове с новия болид правеше само Фелипе Маса, а финландецът караше с миналогодишния модел. Днес “Айсмен” тества заедно с бившия си отбор Макларън-Мерцедес в лицето на двукратния световен шампион Фернандо Алонсо. Освен отборите на Ферари и Макларън, на трасето са още екипите на Рено, Ред Бул, Тойота, Хонда, БМВ-Заубер и др.

Източник: www.sportal.bg


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 31 Яну 2007 16:09 
Offline
Хип Хоп до гроб
Аватар

Регистриран на: 30 Окт 2006 18:50
Мнения: 395
Рон Денис купува Продрайв

Изображение

Шефът на Макларън-Мерцедес Рон Денис иска да купи 12-ят отбор в първенството на Ф1 през 2008 година – Продрайв, стана ясно днес. Шефът на Продрайв Дейвид Ричардс вече няколко пъти обяви официално, че догодина смята да използва шаси на Макларън и двигател на Мерцедес-Бенц. Денис искал да направи Продрайв втори “Б” отбор на Макларън по подобие на Ред Бул и Торо Росо.

Източник: www.sportal.bg


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 31 Яну 2007 16:11 
Offline
Хип Хоп до гроб
Аватар

Регистриран на: 30 Окт 2006 18:50
Мнения: 395
Ричардс: Купуването на шаси през 2008 г. ще е легално

Изображение

Шефът на Продрайв Дейвид Ричардс не се съмнява, че през 2008 г. ще бъде позволено закупуването на шасита от други отбори, въпреки съпротивата на някои шефове на екипи в настоящия момент, съобщава официалният сайт на списание ClubF1 – clubf1.net От следващата година Продрайв ще бъде дванадесетия тим на стартовата решетка и планира да купи шаси, с което да се състезава във Формула 1. Според Сър Франк Уилямс обаче подобни действия противоречат на правилника:

“Според сегашните правила за 2008 г., закупуването на шасита от други тимове не е разрешено”, коментира той.

Отговорът на Ричардс бе, че Сър Франк греши, тъй като покупката на шаси ще се разрешава от новото споразумение „Конкорд”.

“По този въпрос няма неясноти. Закупуването на шасита от други отбори през 2008 г. ще е позволено. Уилямс ще бъде част от шампионата през сезон 2008, след като прие тези условия. За мен всичко изглежда абсолютно ясно”, заяви Ричардс.

Източник: www.sportal.bg


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 31 Яну 2007 16:12 
Offline
Хип Хоп до гроб
Аватар

Регистриран на: 30 Окт 2006 18:50
Мнения: 395
Супер Агури показват новата кола през март

Изображение

Отборът на Супер Агури ще представи новия си болид SA07 на 12 март в Япония, съобщава официалната страница на списание ClubF1 – clubf1.net. Събитието ще се състои в Токио само няколко дни преди първия за сезона старт в Мелбърн, Австралия. Появата на колата на японския тим се очаква с нетърпение от специалистите, за да се определи дали наистина има нещо общо с миналогодишния болид на Хонда.

Източник: www.sportal.bg


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема     [ 158 мнения ]  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Следваща



  Подобни теми Автор Преглеждания Последно мнение
Преглежда непрочетените мнения Новини
Форум: Калиакра 1923 (Каварна)
Anonymous 180206 25 Яну 2011 15:39
от sashitop
Преглежда непрочетените мнения Новини за Хебър
Форум: Хебър 1918 (Пазарджик)
Anonymous 169205 19 Окт 2009 22:34
от stemil
Преглежда непрочетените мнения Новини
Форум: Черно море (Варна)
Anonymous 150532 15 Яну 2011 23:11
от Todorakis
Преглежда непрочетените мнения Серия Б - класиране, новини, резултати
Форум: Сезон 2006/2007
kyynadd 35446 22 Мар 2007 22:38
от Rumbeti
Преглежда непрочетените мнения Новини за отбора
Форум: Олимпик Лион
speedbreaker 31155 01 Дек 2009 22:23
от cskasofia

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Иди на:  
cron




Powered by phpBB © 2008 phpBB Group

Контакти | Fans on Facebook | Игра с прогнози