bulgarian-football.com | bgclubs.eu | GOAL.bg | Левски София | ДЮШ Левски | bfl-team.com | pi4e.com | Dropbox | eRepublik
* Влез   * Регистрация



Последно посещение:
Дата и час: 28 Мар 2024 23:26




Напиши нова тема Отговори на тема     [ 158 мнения ]  Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 10 Юли 2007 12:50 
Offline

Регистриран на: 07 Май 2007 21:19
Мнения: 1190
Местоположение: SILISTRA
Спайкър изгони Кристиян Алберс

10 юли 2007 | 11:11
Тимът на Спайкър изгони пилота Кристиян Алберс, като решението влиза в сила веднага. Очаква се, че Алберс ще остане в тима, но повече няма да е титуляр, а ще остане като тест-пилот. Все още не е взето решение кой ще замести Алберс на пистата "Нюрбургринг" за Гран при на Европа след две седмици, заяви шефът на тима Майкъл Мол. "Това беше най-трудното решение в кариерата ми. То няма нищо бощо с таланта на пилота, защото ние вярваме, че той притежава страхотен талант. Проблемът е в един спонсор, който имаше финансови проблеми. Все още не сме решили кой ще го замести", коментира Мол. В състезанието за Гран при на Франция Алберс се замеси в нелеп инцидент, след като напусна бокса с още неизтеглена помпа за гориво.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 19 Юли 2007 15:59 
Offline

Регистриран на: 07 Май 2007 21:19
Мнения: 1190
Местоположение: SILISTRA
Хамилтън болен от грип

19 юли 2007 | 15:54

Водачът в генералното класиране за световната титла при пилотите Люис Хамилтън е болен от грип преди състезанието за Гран при на Европа на пистата „Нюрбургринг”, разкри самият той при пристигането си в Германия. Въпреки това британецът е убеден, че това по никакъв начин няма да повлияе на представянето му в състезанието.

„Малко съм се разболял от грип, но иначе всичко е наред. Не мисля, че това може да бъде проблем за мен. Повярвайте ми, сега съм много по-добре, отколкото бях в понеделник”, заяви Хамилтън, който в момента пие лекарства, за да подобри състоянието си. Той обаче едва ли е останал очарован при пристигането си на „Нюрбургринг”, където го посрещна проливен дъжд.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 19 Юли 2007 23:13 
Цитат:
Бътън и Барикело продължиха договорите си с Хонда:

Двамата подписаха с японския тим за още една година

Пилотите на отбора от Формула 1 Хонда - Рубенс Барикело и Дженсън Бътън продължиха договорите си с тима за още една година.

Както е известно, бразилецът Барикело кара за японския тим от 2006-а година насам, когато дойде от Ферари.

Британецът пък е в Хонда още от преди 5 сезона - от 2002-а година.


Върнете се в началото
  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 22 Юли 2007 01:43 
Offline

Регистриран на: 07 Май 2007 21:19
Мнения: 1190
Местоположение: SILISTRA
Кими Райконен спечели квалификацията, Хамилтън с тежка катастрофа

21 юли 2007 | 16:38

Кими Райконен от отбора на Ферари успя да спечели квалификацията преди състезанието за Гран при на Европа, което се провежда на пистата "Нюрбургринг". Втори на изоставане от три десети остана световният шампион Фернандо Алонсо. От втора редица в утрешното състезание ще стартират Фелипе Маса (Ферари) и местната звезда на БМВ-Заубер Ник Хайдфелд. Роберт Кубица (БМВ-Заубер) и Марк Уебър (Ред Бул) си осигуриха място на трета редица, като в топ 10 намериха място още Хейки Ковалайнен (Рено), Ярно Трули и Ралф Шумахер (Тойота). Люис Хамилтън катастрофира поради спукване на предна дясна гума.



Условията на трасето в Кобленц бяха отлични и за разлика от вчерашния ден, днес валежи не се очакваха. Температурите на асфалта бяха 35 градуса, а на въздуха 22. Седем минути преди края на първата част от квалификацията Люис Хамилтън успя да подобри личния си рекорд от последната тренировка и излезе начело, подобрявайки постижението на Ралф Шумахер, който бе водачът в средата на първата фаза от квалификацията. Местните звезди от отбора на БМВ-Заубер Роберт Кубица и Ник Хайдфелд си осигуриха участието във втората част, след като успяха да запишат обиколки, осигуряващи им място в първата десетка. Пет минути преди финала Райконен постави най-доброто време, но веднага след него Алонсо подобри рекорда му. Фелипе Маса малко по-късно даде второ време. Нещата в екипа на Уилямс изглеждаха нормално, тъй като техният пилот Нико Розберг успя с лекота да постави седмото време в сесията. От първата част на квалификацията отпаднаха Дженсън Бътън (Хонда), Скот Спийд, Витантонио Лиуци (Торо Росо), Дейвид Култард (Ред Бул), Ейдриън Сутил и Маркус Винкелхок (Спайкър).



Пилотите на Рено Джанкарло Фисикела и Хейки Ковалайнен бяха най-бързи в началото на втората част от квалификацията. Техните конкуренти от екипа на Тойота Ралф Шумахер и Ярно Трули успяха да поставят по-добри резултати. Фелипе Маса бе начело четири минути преди края, като Фернандо Алонсо изоставаше с едва 0,071 сек. от своя пряк конкурент от екипа на Ферари. Кими Райконен отстъпваше на своя съотборник, като заемаше четвърта позиция. Хамилтън бе трети. Две минути преди края на пистата трафикът стана много голям, тъй като пилотите, които бяха след десета позиция, решиха да подобряват постиженията си. Алекс Вурц и Джанкарло Фисикела за много малко не успяха да се включат в последната фаза от квалификацията, тъй като дадоха времена с близо десета по-бавни от десетия резултат. Ярно Трули атакуваше агресивно последния шикан "NGK" и изпусна контрола от своята Тойота, но успя да си осигури участието в последната фаза от квалификацията. Марк Уебър зае седма позиция, а Хейки Ковалайнен бе осми. Ралф Шумахер затвърди прогреса на Тойота, като постави девето време. Отпадналите бяха Нико Розберг, Алекс Вурц (Уилямс), Джанкарло Фисикела (Рено), Рубенс Барикело (Хонда), Антъни Дейвидсън, Такума Сато (Супер Агури).



В последната 15-минутна част от квалификацията пилотите започнаха т.нар. обиколки за изгаряне на горивото, като най-бързият в самото начало бе Люис Хамилтън. Фернандо Алонсо успя да се възползва максимално от свободната писта и постави новото най-добро време 10 минути преди края. Кими Райконен бе втори, а температурите на пистата започнаха да спадат поради променливите климатични условия. Фелипе Маса и Люис Хамилтън се движеха в пакет. Автомобилите вече бяха по-леки и всичко трябваше да се реши от уменията на пилотите. Квалификацията обаче бе прекратена пет минути и тринадесет секунди преди края, тъй като Хамилтън изпусна контрола от своя автомобил на шикана "Schumacher-S". Причината бе пукната предна дясна гума. Медицинският екип на ФИА започна да прави оглед на краката на британеца. Инцидентът наподобяваше този на Михаел Шумахер по време на Гран при на Великобритания през 1999 година. Тогава "Пилето" бе счупил своите крака и трябваше да напусне надпреварата до края на сезона. Люис обаче вдигна високо своята ръка и показа, че се чувства добре въпреки сериозния инцидент. Комисарите на пистата обезопасяваха района, в който Хамилтън се разби и всички бяха готови да завършат последните 5 минути и 13 секунди. В това време класирането бе: 1. Фернандо Алонсо, 2. Кими Райконен, 3. Ник Хайдфелд, 4. Фелипе Маса, 5. Люис Хамилтън, 6. Роберт Кубица, 7. Ярно Трули, 8. Ралф Шумахер, 9. Хейки Ковалайнен, 10. Марк Уебър.



Шефът на Макларън Рон Денис обясни, че предната дясна гума в болида на Люис Хамилтън не е била прикачена правилно. Денис допълни, че Хамилтън е в съзнание и че състоянието му е стабилно. Според информацията от BBC същият проблем е можел да сполети и съотборника на Хамилтън Фернандо Алонсо. За щастие на британския отбор обаче това не се е случило, тъй като испанецът не е поставил под напрежение своята предна дясна гума. Специално след този инцидент механиците в бокса на Макларън направиха обширна инспекция на състоянието на гумите в болида на световния шампион. В това време стана ясно, че Хамилтън не е счупил крак, но не се знае дали ще вземе участие в утрешното състезание.



Квалификацията се реши буквално в последните секунди, като Кими Райконен успя да постави най-доброто време. Фернандо Алонсо имаше шанс да се доближи до летящия финландец, но грешка в решителната му обиколка му попречи да постигне това и испанецът остана втори.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 04 Авг 2007 11:02 
Offline
Доростол завинаги
Аватар

Регистриран на: 07 Май 2007 19:12
Мнения: 3626
Местоположение: Силистра
Отбор: Доростол 2003 (Силистра)
Райконен не иска служебна титла



Оставете всичко да се реши на пистата, а не в съда, призова финландският пилот на Ферари

Финландският пилот на Ферари Кими Райконен стана символично адвокат по шпионския скандал с Макларън. Той апелира шампионатът във Ф1 да бъде решен на пистата, а не в съдебната зала.
"Не съм много добре запознат с детайлите около скандала, но според мен по-добре за всички ще бъде титлата да се реши в състезанията, а не в съдебната зала. Ние ще продължим да се борим за всяка точка и ще направим всичко възможно да спечелим колкото може повече състезания до края на сезона. Това е единственият начин за успех, не очакваме нищо спечелено по друг начин", каза финландецът на пресконференцията преди утрешното състезание за Гран при на Унгария.
Относно новите разкрития по шпионския скандал Райконен заяви: "Предполагам, че ако бяхме използвали нещо незаконно, щяхме да бъдем дисквалифицирани." Така той отговори на обвиненията на Макларън, че в Австралия е спечелил по нечестен начин първото състезание за годината.
Както е известно, онзи ден шефът на Сребърните стрели Рон Денис обвини директно Ферари в използването на нередовна кола в Мелбърн, като сведенията за нея били получени от бившия механик на скудерията Найджъл Степни. Преди седмица ФИА даде условна присъда на Макларън, но по-късно президентът на световната федерация Макс Мозли прехвърли делото на Апелативния съд. Делото там е насрочено за 31 август.

_________________
Изображение

Изображение

От Силистра до Лимасол само ДОРОСТОЛ!

Новия ни сайт!!!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 07 Авг 2007 18:22 
Offline
Хип Хоп до гроб
Аватар

Регистриран на: 30 Окт 2006 18:50
Мнения: 395
[quote="TOTI10]"Владимир Арабаджиев

Български пилот на крачка от F1


Formula 3000 e една от най-успешните състезателни серии в съвременния моторспорт. През годините се е утвърдила като основна съпка за много пилоти към Формула 1. Автомобилите в този клас нямат никакви системи за подпомагане на пилотите – като тракшън контрол, анти блокиране на спирачките и т.н. Съотношението на масата на автомобила спрямо мощността, качествата на шаситата, аеродинамиката, разнообразните настройки и необходимите умения за успех във Формула 3000 правят серията невероятно професионална. Един шампион тук има много възможности – Champ Car, Indy, DTM, WTCC, GP2 и естествено Формула 1. Евро 3000 сериите са школа за пилоти, през която са преминали всички шампиони във Формула 1.

Биография:
Владимир Арабаджиев се качва за първи път на картинг на пистата Лаута в Пловдив и незабавно решава да се развива в този вълнуващ спорт. Започва подготовка за участие в националния ни шампионат. Повечето пилоти минават през няколко класа и след това отиват в най-горния 125 куб., със 6 скорости, но Владо започва направо от там. През 2005 г става национален шампион с шаси Birel и двигател TM, и само мал шанс му попречва да вземе титлата и в източно еврепейската картинг зона. Между тестовете с формулата тренира активно с картинг в България и Италия, където се подготвя за сезон 2007 в Евро 3000 сериите в базата на отбора Euro Nova.
Изображение

Отбор:

Ние от Euronova Racing сме нахъсани спрямо конкуренцията, в стремежа си за успех на пистата, носейки радост и щастие на нас и нашите пилоти. Търсейки победата, ние сме извънредни професионалисти, и сме горди в стремежа си за осъвършенстване на всички нива.

Euronova Racing е създаден през 2001 година и беше успешен конкурент във F3000 и Formula Renaut 2000 Championships за последните шест сезона.

През 2007 Euronova Racing ще вземе участие и в новата International Formula Master Championship.
Официален сайт[/quote]


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 28 Ное 2007 20:26 
Offline
Bultras
Аватар

Регистриран на: 12 Мар 2007 17:40
Мнения: 1215
Местоположение: Пловдив
Отбор: Ботев (Пловдив)
Цитат:
Екълстоун: Макларън може да започне сезона с отрицателен актив

Собственикът на Формула 1 Бърни Екълстоун заяви пред германското списание "Auto Motor und Sport", че тима на Маклaрън Мерцедес може да започне новия сезон с негативен точков актив, ако в техния нов болид бъдат открити идеи на Ферари. Екълстоун заявяма в интервюто, което бе цитирано и на официалния сайт на Формула 1, че се надява това да не се случи, но не го изключва. Подобни и по-страшни опасения за съдбата на Макларън преди време изрази шефът на ФИА Макс Мозли.

Представители на Рено пък трябва да се явят на 6 декември пред Световния съвет на ФИА за да отговарят по обвинения в шпионаж на Макларън Мерцедес.


"Не знам какво са направили и какво не са направили в Рено. Мисля, че разликата между тях и Макларън е, че Макларън са получавали информацията във времето от един човек, докато в случая с Рено, някои е откраднал много чертежи наведнъж. Аз казах на Рон Денис, още когато започваше цялата бъркотия, да отиде в полицията и да каже, че е извършена кражба. Кажи им просто, че в твоята къща имаш работник, който е получил и е поръчал открадната чужда собственост. Ако нещата бяха направени по този начин, днес нямаше да имаме тези огромни проблеми. Тези неща са работа на полицията и на съда. Те имат много повече инструменти за да разберат каква точно е истината", казва босът на Формула 1.

Според Екълстоун Кими Райконен заслужено е станал шампион, докато Люис Хамилтън е пропуснал да стане шампион в световния шампионат, само и единствено заради своя тим Макларън Мерцедес. Бърни Екълстоун коментира и евентуалното завръщане на двукратния шампион Фернандо Алонсо в Рено.

"Мисля, че и двете страни загубиха от раздялата. За Рено Фернандо беше като Михаел Шумахер за Ферари - истинска движеща сила на всичко в тима. Не мисля, че Рено имаха слаба кола през този сезон, те просто нямаха добри пилоти. Топпилотите обикновено действат много стимулиращо за целия екип да дава най-доброто от себе си, докато един среден пилот не може да им подейства по същия начин", казва Бърни.

Британецът взема отношение и за кризата на японските отбори в Ф1. "Те се ръководят директно от Япония, където бизнес културата е много различна. Понякога предпочитат да чакат успеха, вместо да го търсят смело. И още нещо - ние не знаем дали колите на Хонда и Тойота са слаби или просто не бяха в правилните ръце. Ако бях на тяхно място щях да намеря начин да поканя Михаел Шумахер за три дни просто да покара колата и да каже какво не и е наред", завършва Екълстоун.



Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Формула 1 - новини
МнениеПубликувано на: 06 Май 2008 23:52 
Offline
Аватар

Регистриран на: 30 Окт 2006 19:58
Мнения: 2144
Местоположение: Плевен
Отбор: Спартак 1919 (Плевен)
Супер Агури се оттегли от Формула едно

Тимът на Супер Агури оповести, че се оттегля от световния шампионат на Формула 1 в навечерието на Гран При на Турция.

"Със съжаление трябва да ви информирам, че Супер Агури прекратява състезателната си дейност считано от днес - 6 май", заяви босът на тима Агури Сузуки. Причината за отказването на Супер Агури е чисто финансова.

След оттеглянето на главния спонсор - петролната компания Юнайтед Груп (Хонконг), тимът изпадна във финансова криза и от месеци насам се бори за своето оцеляване. Преговорите за закупуване на Супер Агури от група инвеститори се провалиха. В същото време автомобилният производител Хонда вече няма интерес да инвестира в тима.

Супер Агури влезе във Формула 1 през 2006-а година. Най-доброто класиране на тима бе шестото място на Такума Сато на Гран При на Канада през 2007-а година. След оттеглянето на Супер Агури, за който през този сезон се състезават Такума Сато и британецът Антъни Дейвидсън, отборите във Формула 1 остават 10. :| :| :|


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Формула 1 - новини
МнениеПубликувано на: 17 Май 2008 15:19 
Offline
New Iskar HOOLS
Аватар

Регистриран на: 07 Юли 2007 14:38
Мнения: 903
Местоположение: New Iskar
Отбор: ЦСКА (София)
Skype: red_star_forever
Цитат:
ГРАН ПРИ НА ИНДИЯ ЩЕ ИМА ПРЕЗ 2010 ГОДИНА

Съсобственикът на тима Форс Индия Виджей Малия потвърди, че е много вероятно още през 2010 година в световния календар на Формула 1 да има състезание за Голямата награда на Индия.
Изпълнителният директор на Ф1 Бърни Екълстоун обяви през миналата година, че е сключена сделка за пренасяне на надпреварата във втората страна по население в света, като допълни, че ще бъде изградено трасе в покрайнините на столицата Ню Делхи.
"Да, ще има старт в Индия. Хората, които имат правата, имат и нужната земя, като определено може да се каже, че могат да платят на Екълстоун и имат зелена светлина. Сега, те ще построят пистата, заедно с Херман Тилке. Очакваме с нетърпение да дойде 2010 година", коментира Малия.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Формула 1 - новини
МнениеПубликувано на: 26 Окт 2008 20:20 
аз кат бях малко бях за Шумахер :) ама за жалос той прекрати кариерата


Върнете се в началото
  
 
 Заглавие: Re: Формула 1 - новини
МнениеПубликувано на: 03 Ное 2008 02:12 
Offline
hooligan
Аватар

Регистриран на: 05 Мар 2008 23:44
Мнения: 763
Местоположение: Габрово
Отбор: Янтра 1919 (Габрово)
Skype: radoisa
много ми е жал за Фелипе Маса не заслужаваше по такъв начин да загуби титлата

_________________
Годинките отлитат бавно,
калъвките множат се славно,
историята простичко говори,
95 години вечно втори

5лв. градски транспорт
10лв. билет за мач
5лв. пуканки и семки
да видиш физиономията на Гошко Петков след гол- БЕЗЦЕННО


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Формула 1 - новини
МнениеПубликувано на: 04 Ное 2008 00:54 
ХАМИЛТЪНННННННННННННН :mrgreen: :a006:


Върнете се в началото
  
 
 Заглавие: Re: Формула 1 - новини
МнениеПубликувано на: 05 Ное 2008 12:26 
Offline

Регистриран на: 01 Мар 2007 18:02
Мнения: 112
Местоположение: Благоевград
Честита титла при конструкторите първо!
Все пак това е една слаба утеха, защото имахме безспорно най-добрата кола, а не можахме да вземем и двете титли. В Бразилия обаче Фелипе доказа, че е най-големия пилот в момента заедно с Алонсо може би. Невероятен късмет за Хамилтън през целия сезон, невероятен карък, а и същевременно доста грешни стратегии и технически грешки в екипа на Скудерия Ферари. Макларън не спечели титлата, Ферари я загуби в Сингапур и Унгария, където Маса изпусна сигурни 20 точки.
Дано това е за урок, догодина и с двете титли и дълга доминация с Алонсо или Фетел от 2010.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 29 Май 2009 20:39 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
Общо пет нови отбора подадоха документите си за участие във Формула 1 през сезон 2010. Това са USF1, Кампос, Лола, Продрайв и Лайтспийд. И докато от Кампос не дадоха никакъв коментар, шефът на екипа от британската Формула 3 Лайтспийд Нино Джъдж сподели:

"Желаем на всички отбори всичко най-добро докато чакаме решението на 12 Юни и се надяваме да сме на стартовата решетка през 2010 г и отвъд.", сподели той. Дейвид Ричардс, шеф на Продрайв пък не даваше в последната седмица твърд отговор дали ще се включи или не тъй като бе притеснен от нестихващия скандал с бюджетния таван. След като обаче днес стана ясно, че всички отбори от ФОТА са се съгласили да участват, името на Продрайв също бе записано в кандидатската листа. Той сподели:

"Размерът на бюджетния таван се покачи доста откакто решихме да опитаме и във Формула 1. Въпреки това, всички изглеждат отдадени на различни големи съкращения в бъдеще време, а като се вземат и в предвид комисионните за новите екипи вече имаме възможността да бъдем комерсиално и състезателно конкурентноспособни.", сподели Ричардс. Кой ще участва догодина и кой не ще реши ФИА на 12 Юни като лимита за нови отбори догодина е 3 екипа.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 21 Юни 2009 17:15 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
Босът на тима на БраунGP - Рос Браун призна, че подготовката на новия алтернативен шампионат на ФОТА започва следващата седмица. Браун обясни как от ФОТА са изцяло фокусирани към новите серии, от колкото към търсене на компромис с ФИА. Макс Мозли вече призна, че е скептичен към новия алтернативен шампионат и очква в крайна сметка всички това да приключи в началото на 2010 година.

ФОТА обаче вече е започнала да разговаря с евентуални телевизионни компании, организатори на състезания и промоутъри за новите серии.

"Не можем да чакаме до януари. Всеки ден и всяка седмица са важни за нас. Започваме интензивни срещи за спортните и технически правила. Иронично е, но ФИА е един от вариантите да администрира новия шампионат, защото Европейската комисия им дава право на това. ФИА може да направи оферта, но не е задължително да определя правилата. Може да отговаря за други механизми, като например съдиите и т.н. Все пак това едва ли ще се случи", обясни Браун.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 24 Юни 2009 19:34 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
Президентът на ФИА Макс Мозли заяви днес в Париж, че се е стигнало до споразумение с отборите от ФОТА и през 2010 година няма да има алтернативна Формула 1. Днес във френската столица се проведе заседание на Световния съвет на ФИА, от където се чакаха новини за бъдещето на спорта. Мозли потвърди, че напуска ФИА в края на октомври и няма да се кандидарира за нов мандат. Смята се, че това е част от сделката за мир, след продължилата повече от 2 месеца война между ФИА и ФОТА. Споровете относно начините за намаляване на разходите, бюджетния таван за 2010 година и новите правила, които доведоха до кризата във Формула 1 вече се смятат за приключени.

"Вече има мир. Разбрахме се. Няма да се кандидатирам за нов мандат", заяви Мозли. "Няма да има разцепление. Разбрахме се за допълнително намаляване на разходите. Ще има само една Формула 1, но целта й ще бъде през следващите две години да се достигнат нивата на бюджетите от началото на 90-те години", сподели още той.

Бърни Екълстоун пък остана много доволен за това, че в крайна сметка разумът е надделял. Макс Мозли заплаши вчера, че няма да отстъпи от поста си и от кандидатурата, ако 120-те члена на ФИА не го помолят да стори това днес. Въпреки всичко, Мозли ще напусне поста си през октомври при изтичането на 4-ия му манадат, а заплахите за съд и санкции срещу ФОТА едва ли ще се реализират.

Според медиите на Острова, през последните 24 часа, притежателят на комерсиалните и търговки права във Формула 1 Бърни Екълстоун, Макс Мозли и президентът на Ферари и ФОТА Лука ди Монтедземоло са провели няколко срещи. Те постиганли сделка Мозли да не се кандидатира за нов мандат, да няма нови серии и всички отбори да подпишат нов договор "Конкорд" и да се обържат с ФИА до 2012 година.

Очаква се ФИА да обяви окончателния списък с участници за 2010 година по-късно днес.

Новините от днес слагат край на войната в Гран при продължила повече от 2 месеца, след като в края на април Мозли обяви след среща на Световния съвет, че през 2010 година се въвежда доброволен бюджетен таван от 40 милиона паудна. Това взриви Формула 1 и отборите от ФОТА заплашиха с бойкот. Както в известно, екипите от ФОТА (Ферари, Макларън-Мерцедес, Рено, БМВ-Заубер, Тойота, БраунGP, Ред Бул и Торо Росо) обявиха миналата седмица, че започват процедури за създаването на алтернативен шампионат.

Те поясниха, че са огорчени и ядосани от политиката на ФИА спрямо тяхната огранизация и нямат друг избор, освен да започнат участие в алтернативна Формула 1 още през 2010 година. Преди няколко седмици Уилямс-Тойота и Форс Индия се отцепиха от асоциацията на отборите (ФОТА) и обясниха, че ще участват догодина във Формула 1 без никакви условности. След като ФИА увеличи местата на стартовата решетка от 20 на 26 в шампионата за 2010 година се включиха и 3 нови тима: USF1, Манор и Кампос. Очаква се те да използват двигатели на Косуърт.

Политическият хоас във Формула 1 е голям, но тук е важно да припомним някои важни неща. До днес (сряда 24.06), според документацията на ФИА, само Макларън, БМВ, Рено, БраунGP и Тойота имат т.нар. "условни участия за 2010 година". Тези екипи подадоха документи за сезон 2010, условно, заради споровете с ФИА за новите спортни и технически правила и най-вече за планирания за 2010 година бюджетен таван от 45 милиона евро.

На 29 май Международната автомобилна федерация (ФИА) включи всички сегашни отбори в шампионата през 2010 година, но с някои условности. Тогава федерацията публикува списъка с екипи за догодина, след като до 29 май всеки желаещ да участва, трябваше да подаде документи в Париж.

Лидерите в първенството БраунGP, Макларън-Мерцедес, Рено, Тойота и БМВ-Заубер имаха срок до 19 юни (петък) да подадат документи за участие без никакви условия, които те поставиха.

На 29 май Ферари, Ред Бул и Торо Росо получиха места на решетката догодина автоматично, след като ФИА твърди, че тези екипи имат подписани специлани споразумения с централата. Очаквано Уилямс-Тойота и Форс Индия също получиха места, след като преди няколко седмици се отцепиха от асоциацията на отборите (ФОТА) и обясниха, че ще участват без никакви условности.

На 29 май ФИА включи в шампионата за 2010 година и 3 нови тима: USF1, Манор и Кампос. Очаква се те да използват двигатели на Косуърт.

ФИА заплаши, че ако до 19 юни (петък) БраунGP, Макларън-Мерцедес, Рено, Тойота и БМВ-Заубер не променят "условните си участия", ще бъдат изключени от Формула 1.

Така Макс Мозли и компания дадоха още време за разрешаване на спора относно начините за намаляване на разходите, бюджетния таван и новите правила, които доведоха до кризата в Гран при.

Включването на Ферари, Ред Бул и Торо Росо във Формула 1 догодина автоматично бе много спорен момент в целия казус и споровете с ФИА.

ФИА обяви, че е готова да обяви нови отбори за 2010 година, ако някой измежду БраунGP, Макларън-Мерцедес, Рено, Тойота и БМВ-Заубер продължи да бойкотира спорта. Поне 4 екипа са в готовност да заемат евентуалните празни места. Амбиции за Формула 1 догодина имат N.Technology", Суперфънд, Епсилон-Еускади, Продрайв, Лотус, Брабъм и Марч.

Ферари и двата тима на Ред Бул пък бяха са запплашени със съд от Бърни Екълстоун и изплащане на големи неустойки, заради други контракти, които имат с фирмата му "Формула 1 Мениджмънт" (FOM).

На 18 юни след 4 часова среща във фабриката на Рено в Енстоун (Великобритания), 8-те члена на ФОТА - Ферари, Макларън-Мерцедес, Рено, БМВ-Заубер, Тойота, БраунGP, Ред Бул и Торо Росо обявиха в изявление, че са огорчени и ядосани от политиката на ФИА спрямо тяхната огранизация и нямат друг избор, освен да започнат участие в алтернативна Формула 1 още през 2010 година.

Напрежението миналия уикенд в Англия на пистата "Силвърстоун" беше огромно. Босът на Рено Флавио Бриаторе потвърди тогава, че от ФОТА са се концентрирали изцяло върху новите серии и времето за диалог с ФИА е приключило. Бриаторе също така остана бесен от нападките на Мозли, след като британецът нарече част от шефовете на отборите смешници (глупаци).


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Формула 1 - новини
МнениеПубликувано на: 24 Юни 2009 19:44 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
Международната автомобилна федерация (ФИА) включи всички сегашни екипи във Формула 1, включително и тези от ФОТА в окончателния списък с участници за 2010 година. В него фигурират и имената на 3 нови тима, които ФИА допусна до участие след конкурс: USF1, Манор, Кампос. Очаква се те да използват двигатели на Косуърт.

Така след сделката между ФИА и ФОТА от днес, догодина на старт ще застанат цели 13 тима. Ето и всички отбори: Ферари, Макларън-Мерцедес, Тойота, Рено, БраунGP, Ред Бул, Торо Росо, БМВ, Уилямс, Форс Индия, Кампос, USF1 и Манор


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 26 Юни 2009 23:03 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
Скандалите във Формула 1 продължават, след като днес президентът на ФИА Макс Моузли заяви, че все още има шанс недоволните отбори да се оттеглят от световния шампионат и създадат алтернативна надпревара.

Моузли предупреди федерацията да се подготви за предстоящ "труден период" във Формула 1. Според него, твърденията на екипите, че е бил принуден да се откаже от поста си през октомври и желанието им за "независим" президент са знаци за намерението на ФОТА да диктува съдбата на спорта. Това се казва в писмо на Моузли до клубовете на ФИА, в което изразява притеснението си от сегашната ситуация.

"Компромисът, който намерихме ми се стори лично на мен добър за спорта. Възможно е екипите да започнат собствен шампионат. В правото си са, ако следват международното спортно право", пише още Моузли. Преди два дни стана ясно, че Формула 1 ще разполага с пълния състав от сегашните отбори и през сезон 2010, след като Макс Моузли постигна споразумение с осемте недоволни отбора относно съкращаването на бюджетите.

След повече от два месеца спорове двете страни стигнаха до съгласие и така десетте отбора, заедно с Кампос, Манор и ЮСФ1, ще започнат заедно на стартовата решетка през следващия сезон. Това обаче бе постигнато със самопожертвованието на Моузли, който обеща да не се кандидатира за нов мандат начело на ФИА в изборите през месец октомври. Макларън, Ферари, Браун ГП, БМВ-Заубер, Рено, Тойота, Ред Бул и Торо Росо заплашиха с оттегляне от Формула 1 и създаване на конкурентен шампионат по автомобилизъм.

Това бе резултат от новото правило на ФИА, според което всички отбори ще разполагат с доброволен таван в бюджета от 45 милиона евро, който ще носи техническа свобода и правото на предсезонни тестове.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 28 Юни 2009 23:13 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
Италианският пилот Валентино Роси, който има шест световни титли в коронния клас световния шампионат по мотоциклетизъм - MotoGP, обяви намеренията си да се премести във Формула 1 през 2011-а година, ако Ферари се пребори за трети болид в най-престижната автомобилна надпревара.

На пресконференция след срещата си с Макс Моузли и Бърни Екълстоун миналата сряда, президентът на италианския тим Лука Ди Монтедземоло съобщи, че част от договорката между ФИА и ФОТА включва правото на конструкторите да имат трети болид на стартовата решетка.

Италианският пилот на Ямаха е тествал болиди на Ферари, а преди четири години бе и основен кандидат за заемане на позицията на Рубенс Баричело, който се състезава за легендарния тим до 2005-а година.

„Имам договор с Ямаха и за сезон 2010, което прави невъзможно моето прехвърляне. Ферари все още няма трети болид и аз не съм взимал решения за смяна на надпреварите. През 2011-а година това може и да стане", заяви Роси.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 02 Юли 2009 09:33 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
Отборът на Ферари отрече категорично появилите се информации, че на 11 септември тази година, за когато е насрочен стартът за Гран при на Италия на пистата "Монца", за нов пилот на тима от Формула 1 ще бъде обявен двукратният световен шампион с Рено - Фернандо Алонсо.

Според испанския спортен всекидневник "Ас" всичко вече е договорено и Алонсо ще започне следващия сезон заедно с един от настоящите пилоти на Ферари. Други слухове пък говорят за раздяла между италианците и Кими Райконен, докато пък трети страни изпращат в отбора световния шампион от MotoGP - Валентино Роси.

"Нямаме намерение да губим времето си в коментари по подобни спекулации. Всички трябва да знаят, че Фелипе Маса и Кими Райконен имат договори и за следващия сезон 2010", заяви говорителят на отбора Лука Коладжани пред италианския спортен вестник "Гадзета дело Спорт", цитиран от БТА.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 02 Юли 2009 14:00 
Гран при на България все по-близо до Ф1, Румен Петков се среща с Екълстоун на "Нюрбургринг"

Преговорите продължават




България, в лицето на Организационния комитет за Grand prix и неговия председател Румен Петков, получи официална покана за среща с боса на Формула 1 и неговата компания Formula One Administration (ФОМ) Бърни Екълстоун за преговори за организиране на кръг от шампионата у нас, съобщава Агенция "Фокус". Срещата ще се проведе на пистата "Нюрбургринг" следващата седмица по време на Гран при на Германия от 10 до 12 юли и на нея ще се обсъдят параметрите на споразумението за бъдещия кръг в България.

Проектодоговорите за българското Гран при вече са получени в Организационния ни комитет. Документът регламентира условията, при които България би била домакин на кръг от Формула 1 за периода от 2011 до 2015 година с опция за удължаване до 2020 година.


Върнете се в началото
  
 
 Заглавие: Re:
МнениеПубликувано на: 02 Юли 2009 14:09 
Offline
Аватар

Регистриран на: 30 Окт 2006 19:58
Мнения: 2144
Местоположение: Плевен
Отбор: Спартак 1919 (Плевен)
pepigeor написа:
Гран при на България все по-близо до Ф1, Румен Петков се среща с Екълстоун на "Нюрбургринг"

Преговорите продължават




България, в лицето на Организационния комитет за Grand prix и неговия председател Румен Петков, получи официална покана за среща с боса на Формула 1 и неговата компания Formula One Administration (ФОМ) Бърни Екълстоун за преговори за организиране на кръг от шампионата у нас, съобщава Агенция "Фокус". Срещата ще се проведе на пистата "Нюрбургринг" следващата седмица по време на Гран при на Германия от 10 до 12 юли и на нея ще се обсъдят параметрите на споразумението за бъдещия кръг в България.

Проектодоговорите за българското Гран при вече са получени в Организационния ни комитет. Документът регламентира условията, при които България би била домакин на кръг от Формула 1 за периода от 2011 до 2015 година с опция за удължаване до 2020 година.


преди избори може да бъдем и домакини на Световно,Европейско и Олимпиада :a006:


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re:
МнениеПубликувано на: 02 Юли 2009 20:45 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
pepigeor написа:
Гран при на България все по-близо до Ф1, Румен Петков се среща с Екълстоун на "Нюрбургринг"

Преговорите продължават




България, в лицето на Организационния комитет за Grand prix и неговия председател Румен Петков, получи официална покана за среща с боса на Формула 1 и неговата компания Formula One Administration (ФОМ) Бърни Екълстоун за преговори за организиране на кръг от шампионата у нас, съобщава Агенция "Фокус". Срещата ще се проведе на пистата "Нюрбургринг" следващата седмица по време на Гран при на Германия от 10 до 12 юли и на нея ще се обсъдят параметрите на споразумението за бъдещия кръг в България.

Проектодоговорите за българското Гран при вече са получени в Организационния ни комитет. Документът регламентира условията, при които България би била домакин на кръг от Формула 1 за периода от 2011 до 2015 година с опция за удължаване до 2020 година.

Много хубаво! Това ще бъде една голяма реклама за България!Дано се осъществи!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Формула 1 - новини
МнениеПубликувано на: 03 Юли 2009 13:51 
Offline
Аватар

Регистриран на: 30 Окт 2006 19:58
Мнения: 2144
Местоположение: Плевен
Отбор: Спартак 1919 (Плевен)
малко стара статия ама е много точна :a006:

Писта за Ф1 в Плевен, а космодрум в Шумен?

Интересна държава е България, само да не живееш в нея. Целия свят го тресе световната икономическа криза, ние чертаем планове за реактивно бъдеще. Отборът на Хонда във Формула 1 фалира, у нас ще строят писта за Moto GP. Германия обяви, че навлиза в рецесия, министърът на социалната политика Емилия Масларова се похвали, че само в нашия бюджет за 2009 е заложен 3% излишък. Европейците масово се отказват от зимните си ваканции, тук кувертите за Нова година удариха 500 лв. за кръчмата "Куцото куче".

Миналата седмица в Пловдив кацна жълт вертолет. От него слезе някакъв човек от Световната федерация по мотоциклетизъм (FIM) и обяви, че до 2012 година в България ще има старт от световния шампионат по мотоциклетизъм. А преди това ще бъде посторена писта. "Валентино Роси идва!" - гръмнаха възторжено някои издания. "Къде идва?" - попитаха други. "Тайна", отговори шефът на моторите у нас Богдан Николов и под сурдинка прошепна, че трябва конфиденциалност, защото "всички съседни държави искат да ни откраднат проекта". За пистата, де.

И тъй като тази "новина" не разтърси като 9-а степен по Рихтер държавата, от Монако долетя друга - България ще стори и писта за Формула 1! Глашатаите пак са същите: Румен Петков и Богдан Николов. Този път има конкретика. Пистата ще бъде край Плевен, но не защото и двамата са от там, а просто така. За скептиците има допълнение. В началото на януари у нас пристига шефът на Формула 1 Бърни Екълстоун, за да огледа терена.

Ето сега става страшно. Ако Бърни изобщо е чувал, че ще ни навестява, е добре да знае какво ще види. Ясно е, че писта няма. Но Формула 1 не е само писта. Трябва летище, трябват луксозни хотели. Край Плевен е военното летище Долна Митрополия, градът разполага и с един хотел - "Ростов", на центъра. За останалото са необходими около 200 млн. евро, почти колкото ни отрязаха по САПАРД миналата седмица. Значително по-малко трябват, за да се довърши ремонтът на околовръстното в София, но държавата няма откъде да ги вземе. Формула 1 обаче е голяма работа, за нея ще се намерят. Вероятно Петков и Николов така си ги представят нещата. Защото хората с по-здрав разум чак такова въображение нямат. Писта за Формула 1 в Плевен е като космодрум в Шумен и Голям адронен колайдер в Троян. Колкото е възможно едното, толкова и другите. Това е истината. Иначе говоренето е безплатно.

В цялата суматоха остана незабелязано едно мълчание - на шефа на федерацията по автомобилизъм Георги Янакиев - единствения българин, член на ФИА и на най-влиятелната световна комисия по рали. Той, като звънне в 3 часа през нощта на Макс Мозли, онзи си вдига телефона. Такива са им отношенията. Янакиев обаче си мълчи. И правилно. За какво му е на човека да говори глупости точно преди Коледа?

Катерина Манолова - "7_дни_спорт"


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 04 Юли 2009 15:24 
Световните медии отново гръмнаха с новината за Гран при на България във Формула 1

"Ройтерс" и "Би Би Си" с водещи заглавия




Както и през декември 2008 година, сензационната и невероятна новина за кръг от Формула 1 в България през 2011 година вече обиколи всички световни и авторитетни агенции и сайтове. Агенция "Ройтерс" отново посочва, че България се надява да получи домакинство и на кръг от Световния рали шампионат (WRC) през 2010 година.

Според "Ройтерс", България също е била ударена тежко от световната икономическа криза, заедно с останалите страни от Европа. В материала също се посочва как Гран при на Турция едва ли ще остане във Формула 1, заради слабата си посещаемост. На пистата "Истанбул парк" тази година за трите дни от уикенда е имало само 36 000 прададени билети, а както се знае повечето фенове по трибуните бяха българи.

Световно известното издание "Autosport" също отново публикува на сайта си новината за нашата кандидатура и за срещата на Богдан Николов и Румен Петков с Бърни Екълстоун в уикенда за Гран при на Германия на пистата "Нюрбургринг" следващата седмица. Стана ясно и, че Бърни ще се види с премиера на провинцията Баден-Вуртемберг Гюнтер Оетингер, за да се опита да спаси надпреварата на другата немска писта "Хокенхайм".

"Би Би Си" пък пише, че най-вероятно пистата ще се построи в Плевен.

Проектодоговорите за българското Гран при вече са получени в Организационния ни комитет. Документът регламентира условията, при които България би била домакин на кръг от Формула 1 за периода от 2011 до 2015 година с опция за удължаване до 2020 година. За място на пистата за Формула 1 се спрягат имената на Плевен, Варна, някои курорти край морето и др.

Както е известно, през март беше сключен договор за строежа на писта за MotoGP край Плевен, след среща между промоутъра "Дорма Спортс" и организаторите от българска страна. Плановете бяха представени от президента на Българска федерация по мотокрос (БФМ) Богдан Николов и председателя на Организационния комитет на Гран при на България - Румен Петков, са одобрени лично от изпълнителния директор на промоутърите Кармело Еспелета. Очаква се България да приеме първия си кръг от Гран при на MotoGP през 2012-а година, а ако някой от домакините се откаже, има възможност и за по-ранна дата.


Върнете се в началото
  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема     [ 158 мнения ]  Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Следваща



  Подобни теми Автор Преглеждания Последно мнение
Преглежда непрочетените мнения Новини
Форум: Калиакра 1923 (Каварна)
Anonymous 180634 25 Яну 2011 15:39
от sashitop
Преглежда непрочетените мнения Новини за Хебър
Форум: Хебър 1918 (Пазарджик)
Anonymous 169624 19 Окт 2009 22:34
от stemil
Преглежда непрочетените мнения Новини
Форум: Черно море (Варна)
Anonymous 150913 15 Яну 2011 23:11
от Todorakis
Преглежда непрочетените мнения Серия Б - класиране, новини, резултати
Форум: Сезон 2006/2007
kyynadd 35589 22 Мар 2007 22:38
от Rumbeti
Преглежда непрочетените мнения Новини за отбора
Форум: Олимпик Лион
speedbreaker 31309 01 Дек 2009 22:23
от cskasofia

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Иди на:  




Powered by phpBB © 2008 phpBB Group

Контакти | Fans on Facebook | Игра с прогнози