bulgarian-football.com | bgclubs.eu | GOAL.bg | Левски София | ДЮШ Левски София | bfl-team.com | pi4e.com | Dropbox | eRepublik
* Влез   * Регистрация



Последно посещение:
Дата и час: 20 Окт 2021 18:58




Напиши нова тема Отговори на тема     [ 10 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Гран при на Европа (27.06.2010, 15:00 ч.)
МнениеПубликувано на: 26 Юни 2010 11:09 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
Формула 1 се завръща на Стария континент след кратката визита на завърналото се в календара състезание за Гран при на Канада. Най-бързите болиди ще мерят скорост и мощност в надпреварата за Голямата награда на Европа, чиито домакин ще бъде градското трасе във Валенсия.

От крайречния пейзаж на „Жил Вилньов” пилотите сега ще се съревновават на брега на Средиземно море в една от най-големите индустриални зони в Испания. Валенсия ще е домакин на състезанието за Гран при на Европа за трета поредна година, след като пое щафетата от Нюрбургринг през 2008 г.

Люис Хамилтън и тимът на Макларън ще бъдат основни действащи лица на трасето този уикенд. След два поредни финиша на второ място през изминалите сезони британецът разполага с всички шансове да триумфира. Ако го направи това ще е негова трета поредна победа за сезона, след като се качи на най-високото стъпало на почетната стълбичка след хаотичните състезания в Турция и Канада. Хамилтън държи крехка точкова преднината в битката за шампионската титла над съотборника си Дженсън Бътън и Марк Уебър от Ред Бул.

Голяма част от отборите ще разполагат с нововъведения и подобрения по болидите си за предстоящото състезание. Очаква се Ред Бул да разчита на собствената си интерпретация на системата F-Duct за първи път в състезателни условия. Базираният в Милтън Кийнс отбор се ограничи единствено с тестове през последните два уикенда, събирайки важни данни за приложението. Тимът продължава да изпитва сериозни технологични проблеми, които спъват най-бързия болид на състезателната решетка. За последно проблеми с оборудването възникнаха в Канада, където „биковете” не успяха да предвидят, подобно на много останали, отрицателния ефект, който имаше трасето „Жил Вилньов” върху гумите. Сред обичайните заподозрени продължават да бъдат пилотите на Мерцедес Михаел Шумахер и Нико Розберг. Роберт Кубица (Рено) показва завидно постоянство и регулярно намира място в зоната на точките. Фернандо Алонсо единствен отстрами Ферари с третото си място в Канада и с добрите си класирания държи Ферари на трето място в конструкторския шампионат.

Трасето
Пистата е построена отчасти върху градски път. Трасето също така разполага с най-големия брой завои в календара на настоящия сезон – броят им възлиза на 25. Максималните скорости доближават 300 км/ч в няколко отсечки на пистата. Относително бързата конфигурация включва и мост в структурата си. Добрият баланс ще бъде ключов за доброто представяне, а „износването” на асфалта ще бъде определящ фактор в хода на гонката. Организаторите очакват слънчево време и високи температури от 30 и повече градуса, което ще окаже добро влияние върху работата на гумите и няма да изненада отборите, както се случи в Канада.

Дължина на трасето: 5.419 км,

Обиколки: 57

Състезателна дължина: 308.883 км

Състезателен рекорд: Михаел Шумахер, 2001 (1:29:42.724 )

Квалификационен рекорд:Михаел Шумахер, 2004 (1:28.351)

Тренировките стартират в петък. Квалификацията започва от 15:00 ч. българско време в събота. Със същия начален час е и състезанието, което ще се проведе в неделя.

novsport.com


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 26 Юни 2010 11:10 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
Нико Розберг изпревари двете „сребърни стрели” на Макларън и зае първо място с най-добро време след първата свободна тренировка за Гран при на Европа във Валенсия.

Пилотът на Мерцедес ГП спря хронометрите на 1:41.175 минути, което се оказа със 164 хилядни по-добро от постижението на Люис Хамилтън (1:41.339 мин.) и 208 хилядни пред Дженсън Бътън (1:41.383 мин.).

Роберт Кубица със своето Рено се нареди на четвърто място на половин секунда зад лидера. С 1:41.715 мин. полякът бе последният състезател, който слезе под 1:42.

Фелипе Маса бе в най-бързото Ферари и завърши пред пилотите на Ред Бул Себастиян Фетел и Марк Уебър.

Голяма част от пилотите изпитаха сериозни трудности поради хлъзгавия асфалт на пистата.

novsport.com


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 26 Юни 2010 11:12 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
Пилотът на Ферари Фернандо Алонсо се възползва максимално от пакета с подобрения по аеродинамиката на болида си и завъртя най-бързата обиколка във втората тренировъчна сесия преди старта за Голямата награда на Европа. Местният фаворит постави време от 1:39.283 мин. и остави недалеч зад себе си Себастиан Фетел (1:39.339 мин.). Марк Уебър попълни водещата тройка отново залепен за съотборника си с 1:39.427 мин.

Първенецът от сутрешната тренировка Нико Розберг завърши четвърти, следван от Люис Хамилтън, Роберт Кубица и Фелипе Маса.

След първата сесия стана ясно, че скоростната кутия на Фетел, използвана в Канада, е била успешно ремонтирана и няма да бъде подменяна, което ще му спести наказание от пет места на стартовата решетка.

novsport.com


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 26 Юни 2010 13:52 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
Пилотът на Ред Бул Себастиан Фетел показа най-добро темпо два часа преди началото на днешната квалификация за Гран при на Еврапа. Германецът постигна 1:38.052 мин и остави зад себе си намиращия се в страхотна форма пилот на Рено Роберт Кубица. Трети резултат постигна съотборникът на най-бързия пилот днес Марк Уебер. Адриан Сутил с Форс Индия размести местата в челото, а пилотът на Ферари Фернандо Алонсо завърши класирането в топ пет.

Германецът се възползва от ревизираната система F-duct на болида RB6 и супермеките гуми на Бриджстоун и успя да отговори на атаките на Кубица и го победи с 0.102 сек, малко преди да бъде развят карирания флаг. Полякът тества новия дифузьор на Рено, който явно даде допълнително аеродинамично притискане на задницата.

Борбата при първите десет беше много оспорвана. През по-голямата част от сесията Фернандо Алонсо бе най-бърз, показвайки, че подобренията направени за надпреварата във Валенсия по F10 работят отлично. Десет минути преди края двукратният световен шампион бе изпреварен и остана зад Марк Уебър и Адриан Сутил. По-бавният пилот на Скудерия днес отново бе Фелипе Маса. Бразилецът успя да даде едва осми резултат.

Топ десет бе допълнен от пилотите на Макларън Дженсън Бътън и Люис Хамилтън. Британските шампиони не успяха да се преборят за по-челни позиции, като Люис прекара известно време в бокса, заради проблеми с предна лява част от окачването. Пилотите на Мерцедес GP Нико Розберг и Михаел Шумахер не успяха да се представят по най-добрия начин. Нико записа 11-и резултат, докато по-опитният му сънародник остана едва 15-и.

sportal.bg


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 26 Юни 2010 16:21 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
Себастиян Фетел ще стартира от първото място в утрешното състезание за голямата награда на Европа, което ще се проведе на трасето във Валенсия. Пилотът на Ред Бул постави най-бързо време 1:37.587 минути и изпревари съотборника си Марк Уебър в спора за лидерското място на стартовата решетка. Австралиецът успя да изстиска 1:37.662 минути от своя Ред Бул и ще прави компания на Фетел на първия ред. От втора редица в неделя ще се борят Люис Хамилтън и Фернандо Алонсо. Нико Розберг и Михаел Шумахер разочароваха с представянето си и приключиха участието си преди да са достигнали решаващата й фаза.

С успеха в квалификацията за Гран при на Европа Ред Бул поднови обичайно доминантното си представяне от началото на сезона. Двойният подиум за двете машини е четвърти от началото на сезона. Изпреварването на виещата писта във Валенсия е изключително трудно и при отсъствие на превърналите се в маркови механични проблеми победата на Ред Бул е наполовина гарантирана.

След първите 20 минути на квалификационната сесия очаквано борбата за място напуснаха Кобаяши, Трули, Ковалайнен, Ди Граси, Глок, Чандок и Сена. Пилотите, които от следващия сезон ще подлежат на правилото 107 процента се вписаха в рамките на четири секунди след водещото време на Роберт Кубица.

Дженсън Бътън и Люис Хамилтън излязоха начело на класирането след втория сегмент. Те бяха последвани от най-върлите си конкуренти – Себастиян Фетел и Марк Уебър, които държаха лидерските позиции през почти цялата втора сесия. Голямо разочарование претърпя тимът на Мерцедес, чиито състезатели Нико Розберг и Михаел Шумахер не успяха да продължат към финалната част от квалификационната битка. Розберг даде 12-о време, Шуми остана на три позиции след по-младия си съотборник. Фелипе Маса и Фернандо Алонсо запазиха равномерно темпо и прескочиха в последната секция с шесто и седмо място съответно.

Пилотите на Ред Бул не оставиха никакви шансове на конкурентите си в заключителните 10 минути. Уебър слезе под 1:38 мин. и оглави временното подреждане, следван от съотборника си. Хамилтън успя да се вреже между двамата на второто място. С последната си обиколка обаче Себ Фетел даде най-добро време, изпреварвайки Уебър с почти една десета от секундата. Фернандо Алонсо и Фелипе Маса също успяха да намерят по-предни позиции и заеха съответно четвърто и пето място. Кубица изпревари Бътън за шестата позиция. Десетката бе допълнена от Хюлкенберг, Барикело и Петров.

novsport.com


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 28 Юни 2010 08:55 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
Себастиян Фетел спечели надпреварата за Голямата награда на Европа. Германецът потегли от първата позиция и запази лидерското място до края на 57-те състезателни обиколки в индустриалната пристанищна зона на Валенсия. Люис Хамилтън завърши втори, но не и без помощта на някои забранени прийоми. На третото място на подиума застана Дженсън Бътън с втория болид на Макларън, завършил в челото. Марк Уебър не завърши гонката след катастрофа с Хейки Ковалайнен.

С бясно каране в последните турове Хамилтън направи всичко по силите си да достигне Фетел, който разполагаше с предимство от осем секунди. Германецът връщаше газта поради проблеми с гумите. Той все пак успя да задържи лидерската си позиция до карирания флаг в края на 57-те обиколки. Третият във временната подредба Камуи Кобаяши се бори геройски, за да задържи Дженсън Бътън зад себе си, но все пак загуби мястото си след спиране в бокса и зае седмата позиция в крайното класиране.

Марк Уебър изкара ужасяващ ден във Валенсия. Първо австралиецът се свлече със седем места на решетката след слабия си старт. Екипът му в бокса също срещна трудности с подмяна на една го гумите му и това го забави допълнително. Мъките му обаче свършиха в 11-ата обиколка след особено тежка катастрофа след сблъсък с Хейки Ковалайнен. Уебър направи опит да изпревари финландеца не прецени маневрата си и се вряза в задницата на зеления болид на Лотус. Болидът на Уебър излетя и се преобърна във въздуха преди да спре на колелата си в защитните заграждения.

Множество промени в подредбата произтекоха след тежката катастрофа на Марк Уебър. Преобръщането на австралиеца след сблъсъка с Хейки Ковалайнен предизвика излизане на колата за сигурност в 11-ата обиколка.

В изключително спорен момент движещият се на второ място Люис Хамилтън умишлено задържа преследващия го Фернандо Алонсо зад колата за сигурност, а след това се изстреля пред аварийния автомобил. С това британецът си осигури комфортна преднина над останалите състезатели. Стюардите обаче прозряха това негово прегрешение и той бе наказан с преминаване през бокса. Въпреки всичко британецът се възползва от времевия си запас пред Кобаяши и не се лиши от ценното второ място.

Всички пилоти се възползваха от колата за сигурност и „атакуваха” бокса за нови гуми. Масовите спирания доведоха да множество размествания в състезателната колона. Камуи Кобаяши от тима на Заубер излезе неочаквано на третото място, докато Алонсо падна в дъното на зоната на точките. Себастиен Буеми също се намести в зоната на точките и до 35-ата обиколка заемаше седмо място. По-късно той бе изпреварен от Адриан Сутил в машината на Форс Индия. Бътън, Барикело и Кубица се движеха съответно на четвърто, пето и шесто място. В заключителната фаза на състезанието Михаел Шумахер на три пъти постигна най-бързо време в рамките на една обиколка, но това не му помогна особено да се отдалечи от 16-ото място. Неговият съотборник Нико Розберг бе спънат от сериозен проблем със спирачките си и постоянно получаваше предупреждения от бокса да щади спирачните си механизми.

Със силно каране и малко късмет след карамбола при спиранията в бокса водещата десятка допълниха Барикело (4), Кубица (5), Сутил (6), Кобаяши (7), Буеми (8), Алонсо (9), Де Ла Роса (10).

novsport.com


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 28 Юни 2010 08:59 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
Победителят в днешното Гран при на Европа Себастиан Фетел сподели, че най-хубавото в днешния ден е доброто състояние на Марк Уебър, след като втория пилот на Ред Бул днес претърпя зловещ инцидент. Болидът на Мар излетя във въздуха след контакт с Хейки Ковалайнен, превъртя се няколко пъти и се разби в предпазните стени. Въпреки това австралиецът излезе от кокпита на колата невредим. Като цяло Себастиан не бе притеснен нито за момент в челото на колоната, като изключим лекия контакт между него и Люис Хамилтън в началото на състезанието. Фетел коментира:

"Най-важното е че Марк е добре. Това показва, че колите ни са много безопасни, но все пак има риск. Чудя се на хората, които правят сравнения на Формула 1 преди 30 години и сега. Те казват, че днес спорта е станал скучен, но в ден като днешния си припомняме, че нещата вече са много по-различни. Скоростите са много високи и когато нещо тръгне да се обърква, то то може да се обърка катастрофално."

"В първия завой усетих, че с Люис се докоснахме, но нямаше повреди по моя болид. Успях да се измъкна напред и от там вече бе лесно. Малко се притесних като видях надписите "кола за сигурност" като преминавах през старт-финала защото не знаех къде са другите. Въпреки това всичко се разви отлично за мен и успяхме да се справим. Подновяването на състезанието също бе критичен момент. Когато разбрах, че Люис ще получи наказание, върнах газта и единственото, което трябваше да направя бе да докарам колата до финала.", сподели той.

formula1.bg


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 28 Юни 2010 09:00 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
Пилотът на Макларън Люис Хамилтън заяви след края на Гран при на Европа, че е доволен от запазването на лидерската си позиция в класирането при пилотите след края на деветия кръг от сезон 2010. Британецът стартира от трето място и въпреки полученото наказание - минаване през бокса, заради неправомерно изпреварване при кола за сигурност, успя да се върне и дори да финишира на второ място пред съотборника си Дженсън Бътън. Така Люис поведе в шампионата с шест точки пред Дженсън, а с победата си във Валенсия Себастиан Фетел (Ред Бул) се изкачи на трето място.

"Щастлив съм, че продължавам да водя в класирането при пилотите през този сезон. Двамата с Бътън работихме здраво в последните месеци и успяхме да постигнем много успехи. Надявам се отново да скъсим преднината на Ред Бул и да се преборим за световната титла", заяви Хамилтън. "Не знам какво точно стана. Минавах през първи завой и видях колата за сигурност, която мина от едната ми страна. Реших, че трябва да продължа, и я изпреварих. Това е всичко. След това получих наказание, но имах достатъчно преднина и успях да се върна на второ място", завърши британецът.

formula1.bg


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 28 Юни 2010 09:01 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
Пилотът на Макларън Дженсън Бътън е доволен от факта, че той и неговият съотборник, като представители на Великобритания, водят в класирането във Формула 1 преди предстоящото домашно състезание на пистата "Силвърстоун". Дженсън стартира седми, но с чисто каране успя да си пробие път до третото място в днешната Гран при на Европа.

"Страхотно е за отбора на Макларън двама британски пилоти да водят в шампионата преди домашната Гран при на Великобритания. Не можехме да искаме нищо повече през този сезон. Постигнахме чудесен резултат при положение, че бяхме от малкото отбори без подобрения по болидите. Не съм изненадан от нашето темпо, но наистина не очаквах да се преборя за трето място на подиума, след като стартирах от седмо място", завърши британецът.

formula1.bg


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 28 Юни 2010 09:02 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2009 14:47
Мнения: 1718
Местоположение: Ботевград
Отбор: ЦСКА (София)
Пилотът на Ферари Фернандо Алонсо изригна гневно срещу стюардите на Гран при на Европа, обвинявайки ги, че надпреварата е била манипулирана. Двукратният световен шампион финишира на девето място, след като загуби ценни позиции и дори излезе от зоната на точките в периода, в който колоната бе водена от колата за сигурност, заради зверската катастрофа на Марк Уебър. Преди това испанецът се намираше на трета позиция, движейки се зад Люис Хамилтън. Британецът обаче изпревари колата за сигурност, след което получи наказание от минаване през бокса. От Макларън се възползваха по най-добрия начин от ситуацията и въпреки наказанието Хамилтън успя да се върна на трасето на второ място, на което и финишира във Валенсия.

Деветима пилоти все още са разследвани от съдиите във Валенсия, като по-късно се очакват още наказания.

"Срамота е, че феновете бяха дошли да гледат истинска битка, а накрая видяха едно манипулирано състезание. Движех се с чудесно темпо след старта на трета позиция. Тогава се появи колата за сигурност заради катастрофата на Уебър. Това беше лошо за всички ни, но Хамилтън изпревари медицинската кола при жълти флагове. Никога не съм виждал подобно нещо в кариерата си", заяви Алонсо. "Преди секунди бяхме на няколко метра един от друг, а на финала той финишира втори, като наказанието му беше комично, а аз останах девети. Този, който уважава правилата, е девети, а този, който не уважава нищо, печели второ място", завърши испанецът.

formula1.bg


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема     [ 10 мнения ] 



  Подобни теми Автор Преглеждания Последно мнение
Преглежда непрочетените мнения Снимки на стадиона
Форум: Спортист 2009 (Своге)
lms_X 166666 14 Окт 2009 23:39
от darkko
Преглежда непрочетените мнения На кое място ще завърши "Дунав" в Б Изток?
Форум: Сезон 2006/2007
DUNAV-RUSSE 133385 16 Сеп 2018 10:00
от Dearis
Преглежда непрочетените мнения Купата на България
Форум: Хебър 1918 (Пазарджик)
Anonymous 111079 04 Ное 2006 18:12
от StreeT_HunteR
Преглежда непрочетените мнения Отборът на Спартак - 2006-2007
Форум: Архив
Anonymous 114170 01 Яну 2007 16:25
от SPFC1919
Преглежда непрочетените мнения История на ФК "Спартак" Пловдив
Форум: Спартак 1947 (Пловдив)
Anonymous 114334 17 Авг 2011 16:27
от mainata89

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Иди на:  




Powered by phpBB © 2008 phpBB Group

Контакти | Fans on Facebook | Игра с прогнози


placeholder